"Tisser i bukserne" efter sex..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.976 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

Anonym trådstarter

Hej allesammen.
Jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål som er liiidt ømfindigt, også derfor jeg ikke liiige vil spørge lægen endnu..

Når mig og manden hygger (rimelig tit) , så har jeg det sådan at dagen efter og et par dage frem har jeg det somom jeg tisser i bukserne hele tiden (bare sådan et par dråber)... Men er det noget i andre har oplevet?

Og hvorfor dælen føles det sådan og i nogle tilfælde et mere end bare følelsen af at tisse i bukserne... Det er kun her de sidste par måneder det har været sådan...

Hilsen den undrende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kan ikke sige andet end: Bækkenbundsøvelser!!...

Jeg tror det er fordi dine muskler giver sig efter sex. Fordi din bækkenbund er for utrænet. - Det er sådan rent logisk hvad det siger mig. Jeg er ABSOLUT ikke læge, men min mor er bevægelsespædagog og hun har hele min teenagetid: BÆKKENBUNDSØVELSER min pige!! Husk det nu!!!

Og det er faktisk rigtig.

Så bare igang med dig. Så går det nok over.

Anmeld

5. marts 2009

Mca<3

Anonym skriver:

Hej allesammen.
Jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål som er liiidt ømfindigt, også derfor jeg ikke liiige vil spørge lægen endnu..

Når mig og manden hygger (rimelig tit) , så har jeg det sådan at dagen efter og et par dage frem har jeg det somom jeg tisser i bukserne hele tiden (bare sådan et par dråber)... Men er det noget i andre har oplevet?

Og hvorfor dælen føles det sådan og i nogle tilfælde et mere end bare følelsen af at tisse i bukserne... Det er kun her de sidste par måneder det har været sådan...

Hilsen den undrende

Er du gravid ???? For så lyder det som om du måske er lidt urin inkontinent (staves) Det er ganske normalt hvis du er gravid ....
En anden mulighed kan være at du får en smule blære bet. efter samleje , det er der mange der får hvis ikke de sørger for at komme på toilettet og tisse efter sex ...

Anmeld

5. marts 2009

Lise

Knib kniiib kniiiiiiiiiiiiiiiib

20 gange 3 gange om dagen

Anmeld

5. marts 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Jeg kan ikke sige andet end: Bækkenbundsøvelser!!...

Jeg tror det er fordi dine muskler giver sig efter sex. Fordi din bækkenbund er for utrænet. - Det er sådan rent logisk hvad det siger mig. Jeg er ABSOLUT ikke læge, men min mor er bevægelsespædagog og hun har hele min teenagetid: BÆKKENBUNDSØVELSER min pige!! Husk det nu!!!

Og det er faktisk rigtig.

Så bare igang med dig. Så går det nok over.

Yes du har ret ..øv burde blive bedre til det

Anmeld

5. marts 2009

Anonym trådstarter

Hej Begge ;D

Mange tak for svar,...
Nej er ikke gravid endnu, men vi prøver på livet løs.
Det kan godt tænkes det er lidt blærebetændelse, for har de sidste måneder er det langt fra hver gang jeg lige kommer ud på wc bagefter...

Tak for hurtigt svar
Kan lige fortælle min mor har altid sagt det samme om bækkenbundsøvelser så laver dem konstant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.