Gode oplevelser med pks søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej herinde...
Jeg søger gode oplevelser med pks, da jeg har komplikationer, der gør jeg skal vælge mellem naturlig fødsel hvor jeg skal klippes og bruges sugekop eller pks... Jeg bliver klart anbefalet pks, men har hørt så mange skræk historier, om hvordan det kan gå både mor og barn..

Så ville blive glad hvis nogen kan fortælle hvordan det føles i lokal bedøvelse, når de tager barnet ud, og helst om gode oplevelser... Skal føde på Hvidovre ....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

SWTU

Hej

Jeg fik pks på Hvidovre den 11/11-2011.
Jeg har bare haft en super fantastisk oplevelse.

Du kommer ind på operationsstuen og bliver langt på briksen.
Så bliver rygbedøvelsen lagt ( jeg kunne intet mærke)
Derefter begynder de at lægge drop i begge hænder og tilkoble nogle maskiner. Så får du lagt et karteter i blæren og de tjekker in bedøvelsen virker. De sætter noget op foran dit hoved, så d
u ikke kan følge med. Derefter begynder kejsersnittet. Når de giver baby ud, kan man mærke en masse skub og tryk, det gør ikke ondt men føles mærkeligt. Når baby kommer ud bliver den taget over på et bord ved siden af dig, jeg kunne se min fra briksen. den bliver ordnet mens du bliver lappet sammen. Så bliver du kørt på opvågning
med baby.

Spørg endelig hvis du vil have svar på mere

Anmeld

5. januar 2012

SWTU

Forresten har jeg fået det fineste ar Hvis du vil kan jeg sende et billede, så du kan se det..

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

Jeg havde også en super oplevelse , skal helt sikkert have ks næste gang også

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

SWTU skriver:

Forresten har jeg fået det fineste ar Hvis du vil kan jeg sende et billede, så du kan se det..

ØK det var dejligt at høre.. Vil meget gerne se billede... Havde du årsag til pks? Jeg døjer med en overlæge det hedder Karsten Mikkelsen som vil have naturlig fødsel til trods for mine komplikationer, så har bedt om en anden læge..,

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg havde også en super oplevelse , skal helt sikkert have ks næste gang også

Dejligt at høre :-)

Anmeld

5. januar 2012

Tulle28

Fik PKS på Hvidovre, rigtig god oplevelse. Min datter lå i UK, så jeg fik ikke noget valg. Har også fået et rigtig fint ar og havde ingen komplikationer efter operationen.

Anmeld

16. januar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej herinde...
Jeg søger gode oplevelser med pks, da jeg har komplikationer, der gør jeg skal vælge mellem naturlig fødsel hvor jeg skal klippes og bruges sugekop eller pks... Jeg bliver klart anbefalet pks, men har hørt så mange skræk historier, om hvordan det kan gå både mor og barn..

Så ville blive glad hvis nogen kan fortælle hvordan det føles i lokal bedøvelse, når de tager barnet ud, og helst om gode oplevelser... Skal føde på Hvidovre ....

Knus

Jeg faldt lige over dit indlæg og ville lige knytte et par ord! Jeg var først og fremmest rigtig ked af at få PKS! Men forstå mig ret, det var alt det psykiske. I din situation tror jeg umiddelbart at jeg ville vælge pks.

Jeg havde ikke noget valg, så at sige. Benjamin lå forkert og var alt for stor til at de rådede mig til at føde vaginalt. Så derfor var det hårdt og ikke spor sjovt.

Jeg blev også pisse syg af spinalbedøvelsen Men jeg bliver generelt dårlig af bedøvelse (også fuld narkose)

Men, for at komme til det positive, så var det en rigtig god oplevelse! Jeg fik også pks på hvidovre, og det er bare nogle skide dygtige og søde læger, sygeplejersker, jordemødre og hvem der ellers var med.

Jeg synes ikke at bedøvelsen var så slem. Jeg blev lokalbedøvet i ryggen af to gange, fordi de havde lidt problemer, men det var slet slet ikke så slemt. Og selve spinalbedøvelsen kunne jeg slet ikke mærke. Lynhurtigt blev jeg helt følelsesløs fra brysterne og ned og blev lagt til rette.

Selve snittet bliver lavet så lille som muligt, så barnet skal stadig "presses" ud - det er bare de andre der gør arbejdet! Jeg følte en kæmpe lettelse, da han kom ud og det føltes helt vildt. Han kom op til farmand først, og så fik jeg ham ikke så lang tid efter 

Det positive ved pks er selvfølgelig også alle de fysiske skavanker man slipper for. Man kan have ondt i arret efterfølgende, men man bliver godt smertedækket. Det var i hvert fald min oplevelse af det!  

Håber at du kunne bruge det til noget - og at det ikke lød alt for negativt!  

Anmeld

16. januar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Har også haft en kanon oplevelse,kan intet negativt finde ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.