Spørgsmål... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige rigtig mange spørgsmål som jeg håber at i kan svare på....

1. Hvis jeg føder mit barn før den 20 januar får jeg så børnepenge? Spørger fordi min mor siger at det gør man og selv tror jeg at man ikke gør.

2. Hvordan foregår en igangsættelse?

3. Hvor lang tid tager det fra når man har snakket med dem der har bestemt man skal sættes igang til at det sker???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

TaAsJu

Jeg syntes og have læst mig til inden d. 18 januar. Er dog langt fra sikker..
Der er flere måder og bliver sat igang på.. Den mest alm er vel stik piller..
Og det sidste er vist meget forskelligt fra sygehus til sygehus..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg syntes og have læst mig til inden d. 18 januar. Er dog langt fra sikker..
Der er flere måder og bliver sat igang på.. Den mest alm er vel stik piller..
Og det sidste er vist meget forskelligt fra sygehus til sygehus..

Okay mange tak for dit svar..... Det er fordi jeg har fået at vide at det skulle være hurtigst muligt og er bange for at blive skuffet hvis jeg går og forventer at NU sker det og der så ingenting sker

Anmeld

5. januar 2012

Chr-Hei

Hvis det er hurtigst muligt får du nok en indkaldelse snart... Jeg blev selv sat igang men det vidste de allerede laaangtid før... De havde dog glemt at give mig en indkaldelse så jeg ringede ugen før og fik en tid på min terminsdato som jeg skulle sættes igang på..
Efter hvad jeg kan fornemme har de altid tid til en igangsættelse.. MEn er det din jordmor der har sagt du skal sættes igang? For det er ikke altid informationerne bliver givet videre..

Jeg ville prøve ringe til FG for at hører...

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Chr-Hei skriver:

Hvis det er hurtigst muligt får du nok en indkaldelse snart... Jeg blev selv sat igang men det vidste de allerede laaangtid før... De havde dog glemt at give mig en indkaldelse så jeg ringede ugen før og fik en tid på min terminsdato som jeg skulle sættes igang på..
Efter hvad jeg kan fornemme har de altid tid til en igangsættelse.. MEn er det din jordmor der har sagt du skal sættes igang? For det er ikke altid informationerne bliver givet videre..

Jeg ville prøve ringe til FG for at hører...

Nej det er ikke min jordmor der har sagt det. Jeg sender dig lige en pb, da jeg helst ikke vil afsløre hvem jeg er og det ender jeg nok med at gøre hvis jeg fortæller for mange detaljer

Anmeld

5. januar 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Du skal føde inden 1 januar hvis du skal have børnepenge 20 januar 

Anmeld

5. januar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

1. Hvis jeg føder mit barn før den 20 januar får jeg så børnepenge? Spørger fordi min mor siger at det gør man og selv tror jeg at man ikke gør.

3. Hvor lang tid tager det fra når man har snakket med dem der har bestemt man skal sættes igang til at det sker???

Hej

for at få børnepenge i januar skal du have født før indgangen af januar måned. igansættelse kan foregå på mange forskellige måder alt afhængig af hvor udviklet og klar din krop er. Det kan være stik piller du får eller at man brikker hul på vandet eller drop det er de måder jeg kender til. alt afhængig af situationen kan det være med det samme man sætter igang til et par dage efter til en bestemt dato det er meget forskelligt fra person til person

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Dut-ugle skriver:

Du skal føde inden 1 januar hvis du skal have børnepenge 20 januar 

Okay mange tak det var også det jeg mente

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Hej

for at få børnepenge i januar skal du have født før indgangen af januar måned. igansættelse kan foregå på mange forskellige måder alt afhængig af hvor udviklet og klar din krop er. Det kan være stik piller du får eller at man brikker hul på vandet eller drop det er de måder jeg kender til. alt afhængig af situationen kan det være med det samme man sætter igang til et par dage efter til en bestemt dato det er meget forskelligt fra person til person

Okay mange tak for dit svar

Anmeld

5. januar 2012

ano14316

Nej Du skal føde inden d. 1 januar, hvilket jo er lidt svært nu hvis du skal modtage børnepenge, ellers får du først fra næste kvartal
(fødte selv d. 8 oktober )

Kan jeg ikke svare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.