Rift ved endetarmen der bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.587 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg håber, en af jer kan svare mig på dette. Jeg har fået en rift ved endetarmen, og det svider lidt, når jeg sidder men bløder rigtig meget, når jeg er på toilettet og laver stort. Er det noget, jeg skal gå til læge med? Skal lige siges, jeg er gravid i uge 36, og jeg ved ikke hvordan, den er kommet, men det er ikke ved samleje, da jeg ikke har været sammen med en mand i 6 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Gaia

Tror det er en hæmoride du har fået. Meget normalt når man er gravid. Så et smut til lægen og få noget for det

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Tror det er en hæmoride du har fået. Meget normalt når man er gravid. Så et smut til lægen og få noget for det

Jeg kan ikke mærke noget, der stikker ud. Det troede jeg, man kunne ved hæmorider? Og tak for svar

Anmeld

5. januar 2012

Gaia

Anonym skriver:

Jeg kan ikke mærke noget, der stikker ud. Det troede jeg, man kunne ved hæmorider? Og tak for svar

Ikke nødvendigvis  

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Ikke nødvendigvis  

Så blev jeg så meget klogere. Må ringe til lægen i morgen. Tusinde tak

Anmeld

5. januar 2012

C@mill@

Anonym skriver:

Jeg håber, en af jer kan svare mig på dette. Jeg har fået en rift ved endetarmen, og det svider lidt, når jeg sidder men bløder rigtig meget, når jeg er på toilettet og laver stort. Er det noget, jeg skal gå til læge med? Skal lige siges, jeg er gravid i uge 36, og jeg ved ikke hvordan, den er kommet, men det er ikke ved samleje, da jeg ikke har været sammen med en mand i 6 mdr.

Det kan os muligvis bare være en rift, det kan vi alle få hva enten vi er gravide eller ej, der findes en creme du kan købe i håndkøb på apoteket til disse slags rifter MEN du skal ha et tjek om det er en hæmoride for de skal behandles anderledes...

Anmeld

5. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg fik en rift tidligere i gravidieteten pga forstoppelse.. Det blødte også og sved når jeg gik på toilettet.. Men hvis det ikke er pga hård afføring (lækkert i know) jamen så er det måske en hæmoride..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

C@mill@ skriver:

Det kan os muligvis bare være en rift, det kan vi alle få hva enten vi er gravide eller ej, der findes en creme du kan købe i håndkøb på apoteket til disse slags rifter MEN du skal ha et tjek om det er en hæmoride for de skal behandles anderledes...

Tak for svar. Jeg har fået en tid ved lægen på mandag, så nu må jeg se, hvad hun siger, det er.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg fik en rift tidligere i gravidieteten pga forstoppelse.. Det blødte også og sved når jeg gik på toilettet.. Men hvis det ikke er pga hård afføring (lækkert i know) jamen så er det måske en hæmoride..

Tak for svar. Jeg har fået en tid ved lægen på mandag, så nu må jeg se, hvad hun siger, det er. Men det kom lige pludseligt uden forstoppelse eller noget, så derfor troede jeg netop, det ikke kunne være en hæmoride. Men på mandag skulle jeg Gerne vær lidt klogere.

Anmeld

5. januar 2012

Isabella_mor

det er det der hedder rift hæmorider, det er meget normalt ifgl med graviditet. du kan via recept få på apoteket nogle stikpiller du skal tage i en lille uges tid og så skulle det gerne være ovre... 

har prøvet det selv. døg efter graviditeten.. men jeg syntes det var meget smertefuldt at lave nummer 2..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.