p-piller ved graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

sko

Hej

Hvad sker der vis man er gravid og man er på p-piller skal man så stoppe eller? Så begynder en mes jo bare?
Er på p-piller men er begynd sådan at få tegn på gravid er lidt nervøs vis det nu nå.. Vil gerne det lægger bare på et dårligt tidspunkt...
Vil tage en test her i weekenden for der er kæresten ik hjemme...
Men til spørgsmålet skal mån bare gå ned til sin læge og sige jeg tror jeg er gravid, og er på p-piller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

A&F

Ring til lægen i morgen og lad hende teste dig. Man må ikke tage p-piller under graviditet. Så lad dig teste. Hvilke symptomer har du da? 

Anmeld

5. januar 2012

sko

Nej ved jeg godt men vis man bliver gravid mens man tager dem
pustet hed.. Er øm ned i siden. Skal tisse hehe tiden... Forhold til hvad jeg peger...
Har læse lidt om det fordi jeg gerne ville være gravid ville bare vente til efter eksamen med at stoppe på p-piller ...

Anmeld

5. januar 2012

Krussedulle

sko skriver:

Hej

Hvad sker der vis man er gravid og man er på p-piller skal man så stoppe eller? Så begynder en mes jo bare?
Er på p-piller men er begynd sådan at få tegn på gravid er lidt nervøs vis det nu nå.. Vil gerne det lægger bare på et dårligt tidspunkt...
Vil tage en test her i weekenden for der er kæresten ik hjemme...
Men til spørgsmålet skal mån bare gå ned til sin læge og sige jeg tror jeg er gravid, og er på p-piller ?

Altså hvis du er gravid, begynder du ikke at bløde hvis du stopper med p-pillerne! .. Jeg ville også ringe til lægen, og forklare ham/hende situationen.. Få lægen til at lave en test, og så tag den derfra!

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

Der står på p-pille indlægssedlen (eller hvad den nu hedder) at hverken du eller dit barn tager skade af at spise p-piller under graviditeten, men at man selvfølgelig stopper, når man ved man er gravid. Og det begynder du bestemt ikke at bløde af nej :-) Men p-pillerne er i hvert fald ikke skadelige! (Altså, det stod der på mine i hvert fald)

Anmeld

10. januar 2012

sko

grøn · ært skriver:

Der står på p-pille indlægssedlen (eller hvad den nu hedder) at hverken du eller dit barn tager skade af at spise p-piller under graviditeten, men at man selvfølgelig stopper, når man ved man er gravid. Og det begynder du bestemt ikke at bløde af nej :-) Men p-pillerne er i hvert fald ikke skadelige! (Altså, det stod der på mine i hvert fald)

hej
har kigget den er der på min men der stod ikke nåede om det...
men blev teste og der var ik nåede
så nu jeg stoppet med dem... så det måske kan blive en gang nå det er kommet ind i den rigtig rytme igen
men takk det dejligt lige og få tage lige det bekrumring vis der var nåede... testen jeg selv tog vis den ikke helt tydeligt men lægen sagde der ikke var nåede
men takk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.