Så nåede vi en uge mere og der er nu mindre end 19 uger til termin. Det er så vildt! :-D
Jeg har glemt mine gravijern hos mine forældre og har ikke fået jerntilskud de sidste fire dage..... det gjorde så, at på store-indkøbsdag i dag, var jeg ved at dejse om og måtte, inden varene var kørt helt igennem båndet, rende ud af butikken i den friske, kolde luft og stikke hovedet ned mellem benene. (Jeg har altid haft brug for ekstra jern - og har det især nu..) Da jeg mente jeg var klar gik jeg ind i butikken igen, men så snart jeg kom ind blev alt meget hvidt og folk snakkede i ekkoer. Jeg smed taskerne på gulvet og slingede igen udenfor... Hoved mellem benene og der stod jeg ellers i knap 5 minutter, indtil min kære mand kom rendene med alle varene og taskerne i vognen.. Pweeeu. Og så skyndte vi os ellers hjem igen. Michael har købt gravijern til mig, så jeg igen er på mine "livsvigtige" piller ;-)
Men den lille har det selvfølgelig skønt og synes da også den skulle sparke løs da jeg sad med hoved mellem benene og havde det skidt. Elskede lille skid - som er utrolig aktiv. <3 Hvis jeg snakker i længere tid (hvilket jeg somme tider er ret god til), så er der bare fest i maven! Og tier jeg stille..... Så er der igen stille i maven. Og indrømmet; jeg snakker MEGET mere end normalt nu - til stor gene for min kære mand ;-D
Og så selvfølgelig nogle billeder :-) Lidt anderledes end de andre.. Og til sidst et stemningsbillede af sprælleskiden og jeg, der hører musik og lægger kabale :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld