Hej Allesammen. Jeg synes også tiden er gået helt vildt hurtigt og det er på trods af at jeg har været hjemme siden oktober. Kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af og hvad har jeg dog fået tiden til at gå med.
Med min dreng på 2 år var jeg i rigtig god tid med at vaske tøj osv. fordi man absolut ikke mente jeg ville gå tiden ud, men jeg gik 9 dage over og derfor blev den sidste tid meget lang.
Derfor havde jeg tidligt besluttet mig for at jeg først ville gå i gang med at vaske babytøj og gøre klar noget senere på termin denne gang, da jeg tror jeg går over igen. Jeg gik i gang for omkring 10 dage siden og har været færdig i nogle dage... og hvad skal jeg så nu? Der er jo stadig 18 dage til termin... Jeg ved jo at jeg nok skal få tiden til at gå... der er jo altid noget med et større barn, mand og dyr, men det var præcis dette jeg ville undgå. Men jeg kan ikke forstå hvordan jeg fik 14 dage til at gå med at gøre klar sidste gang... Men nu må vi se.
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at hovedet vender ned ad og har sat sig fast.. Det kan næsten siges på dato, hvornår det skete. Det kunne nemlig mærkes meget kraftigt.
Og med al det skriveri vil jeg også blot skrive at jeg er meget parat til at der skal ske noget her SNART. Det ville ikke gøre noget hvis jeg ikke gik tiden ud... Eftersom guldklumpen allerede er vurderet til 3 kg. Den behøver ikke at efterligne sin bror som vejede 4 kg... Men går jeg over tid igen, så er det nok der den ender!!!
Jeg glæder mig bare rigtig meget til at se mit barn... og ikke mindst hvilket køn der cirkler rundt derinde. Nu har vi altså bevaret spændingen længe nok...
God weekend til alle.
Knus Louise
PS. Nogle siger at man oftest føder tidligere anden gang, er der nogle som kan be/afkræfte det?
Anmeld