14 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så er der kun 14 dage til termin Jeg synes bare, at denne graviditet er fløjet afsted og det er ikke til, at forstå, at det er så tæt på nu. Sidste gang fødte jeg i uge 38+6.

Vores søn har været syg siden i fredags med dårlig mave og høj feber, men i dag er han afleveret i vs igen. Nu skal jeg bare nyde den sidste tid inden, at babyen kommer.

Ha en dejlig dag.

Kh.
Katja 38+0, Luka snart 17 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

MoarViborg

Synes også bare de her 9 måneder er gået vildt stærkt! Især den sidste del af graviditeten! Men nu er jeg så også ved at være godt utålmodig og MEGET klar til at blive mor
Jeg har 8 dage til termin, men som jeg har det nu, tror jeg dog desværre at jeg kommer til at gå over tid!

Anmeld

5. marts 2009

Muffinmus

Ja, den er også fløjet afsted her..alt for hurtigt efter min mening..nåede ikke at blive træt af at være gravid så føler lidt jeg mangler en afslutning på det hele....har dog Victoria at kysse og kramme nu selvfølgelig, men ville rigtigt gerne have gået tiden ud den her gang.

Anmeld

5. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg glæder mig rigtig meget til, at vores prins eller prinsesse kommer til verden. Jeg elsker, at være gravid og håber derfor ikke, at jeg at jeg igen føder før tid. Jeg vil gerne nyde det lidt mere og især når den sidste uge bare har stået på sygdom med vores søn.

Anmeld

5. marts 2009

MoarViborg

MariaE skriver:

Ja, den er også fløjet afsted her..alt for hurtigt efter min mening..nåede ikke at blive træt af at være gravid så føler lidt jeg mangler en afslutning på det hele....har dog Victoria at kysse og kramme nu selvfølgelig, men ville rigtigt gerne have gået tiden ud den her gang.

Åhh ja, hvor må det være skønt at have Victoria hos dig :-) Er hun bare en engel? Alt er som det skal være? Hun ser jo SKØN ud på billedet!
Ved du egentlig hvordan det går med Louise der var med ude ved dig? Har hun født?

Anmeld

5. marts 2009

Muffinmus

Ja ja, hun fødte før en del tid siden...bum bum...den 20 tror jeg det var. Så 8 dage før hendes termin ca. Men de var vist indlagt lidt pga for guk farve, men de er hjemme nu da.
Og ja, hun er en engel min lille pige, men et brok hovede et par timer hver nat...men sådan er det jo tit i starten jo.
Kysser hende hele tiden, men det gjorde jeg også med William...og det gør jeg vist stadig

Anmeld

5. marts 2009

MoarViborg

Nåå, hvor dejligt for jer begge! Uhh, hvor gad jeg virkelig godt det var mig! Du må hilse hende og sige tillykke
Hihi.. det er også med at kysse dem mens de stadig vil have det!

Anmeld

6. marts 2009

morpåthurø

Hej Allesammen. Jeg synes også tiden er gået helt vildt hurtigt og det er på trods af at jeg har været hjemme siden oktober. Kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af og hvad har jeg dog fået tiden til at gå med.
Med min dreng på 2 år var jeg i rigtig god tid med at vaske tøj osv. fordi man absolut ikke mente jeg ville gå tiden ud, men jeg gik 9 dage over og derfor blev den sidste tid meget lang.
Derfor havde jeg tidligt besluttet mig for at jeg først ville gå i gang med at vaske babytøj og gøre klar noget senere på termin denne gang, da jeg tror jeg går over igen. Jeg gik i gang for omkring 10 dage siden og har været færdig i nogle dage... og hvad skal jeg så nu? Der er jo stadig 18 dage til termin... Jeg ved jo at jeg nok skal få tiden til at gå... der er jo altid noget med et større barn, mand og dyr, men det var præcis dette jeg ville undgå. Men jeg kan ikke forstå hvordan jeg fik 14 dage til at gå med at gøre klar sidste gang... Men nu må vi se.
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at hovedet vender ned ad og har sat sig fast.. Det kan næsten siges på dato, hvornår det skete. Det kunne nemlig mærkes meget kraftigt.
Og med al det skriveri vil jeg også blot skrive at jeg er meget parat til at der skal ske noget her SNART. Det ville ikke gøre noget hvis jeg ikke gik tiden ud... Eftersom guldklumpen allerede er vurderet til 3 kg. Den behøver ikke at efterligne sin bror som vejede 4 kg... Men går jeg over tid igen, så er det nok der den ender!!!
Jeg glæder mig bare rigtig meget til at se mit barn... og ikke mindst hvilket køn der cirkler rundt derinde. Nu har vi altså bevaret spændingen længe nok...
God weekend til alle.
Knus Louise
PS. Nogle siger at man oftest føder tidligere anden gang, er der nogle som kan be/afkræfte det?

Anmeld

6. marts 2009

Mca<3

LouiseHj skriver:

Hej Allesammen. Jeg synes også tiden er gået helt vildt hurtigt og det er på trods af at jeg har været hjemme siden oktober. Kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af og hvad har jeg dog fået tiden til at gå med.
Med min dreng på 2 år var jeg i rigtig god tid med at vaske tøj osv. fordi man absolut ikke mente jeg ville gå tiden ud, men jeg gik 9 dage over og derfor blev den sidste tid meget lang.
Derfor havde jeg tidligt besluttet mig for at jeg først ville gå i gang med at vaske babytøj og gøre klar noget senere på termin denne gang, da jeg tror jeg går over igen. Jeg gik i gang for omkring 10 dage siden og har været færdig i nogle dage... og hvad skal jeg så nu? Der er jo stadig 18 dage til termin... Jeg ved jo at jeg nok skal få tiden til at gå... der er jo altid noget med et større barn, mand og dyr, men det var præcis dette jeg ville undgå. Men jeg kan ikke forstå hvordan jeg fik 14 dage til at gå med at gøre klar sidste gang... Men nu må vi se.
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at hovedet vender ned ad og har sat sig fast.. Det kan næsten siges på dato, hvornår det skete. Det kunne nemlig mærkes meget kraftigt.
Og med al det skriveri vil jeg også blot skrive at jeg er meget parat til at der skal ske noget her SNART. Det ville ikke gøre noget hvis jeg ikke gik tiden ud... Eftersom guldklumpen allerede er vurderet til 3 kg. Den behøver ikke at efterligne sin bror som vejede 4 kg... Men går jeg over tid igen, så er det nok der den ender!!!
Jeg glæder mig bare rigtig meget til at se mit barn... og ikke mindst hvilket køn der cirkler rundt derinde. Nu har vi altså bevaret spændingen længe nok...
God weekend til alle.
Knus Louise
PS. Nogle siger at man oftest føder tidligere anden gang, er der nogle som kan be/afkræfte det?

Ja afkræfte 1 gang 2 dage før , 2 gang 14 dage over

Anmeld

6. marts 2009

Muffinmus

He he
Jamen jeg fik William efter 2 dage veer et KAS på selve dagen.
Hende her kom 14 dage før...så her holdt et stik jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.