Så havnede jeg her.. Hjælp:'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvor er i søde

Det hjælper mere end i aner, når man har det skidt indeni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Er der slet ingen?

Anmeld

5. januar 2012

MortilCilas

En kæmpe Og håber at tiden fremover kan blive meget bedre!

Jeg har intet login, men håber der er en der kan hjælpe dig! alt held fremover!

Anmeld

5. januar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Skriver som anonym, da det kun er offentlig for familie og meget få venner.

Har valgt at gå fra min kæreste og min søns far efter meget lange og hårde overvejelser

Vi har sammen en søn på to år der allerede er meget påvirket af situationen, for har gennem meget lang tid været udsat for psykisk terror der allerede startede mens jeg var gravid, og siden vores søn blev født er det blevet værre og værre. Nu skal vi væk

Det er hårdt at skulle erkende at man nu skal starte en tilværelse som alene-mor, men jeg kan ikke byde mig selv, og slet ikke min søn at skulle igennem mere nu.

Derfor beder jeg om jeres hjælp. Har fundet en lejlighed til os, som gør at vi kan flytte hurtigst muligt uden de store komplikationer. Vil derfor høre om min søn og jeg har en engel herinde som har, eller vil låne mig et brugerlogin til boligportal.dk eller evt. vil finde telefonnummeret til lejeren til mig?

Med venlig hilsen
Den ødelagte og nu enlige mor

Hvis det er rimelig Akut, har nogle komuner en liste med akutboliger.. Så dem kan du evt prøve at høre ad?

Kan desværre ikke hjælpe med et login..

Anmeld

6. januar 2012

--pige 87--

jeg har desværre heller ikke noget login, men hvor jeg føler med dig jeg er selv enlig mor til en dreng på 2 år.

Jeg var også igennem meget psykisk "terror" igennem med faren og vi har stadig problemer efter vi er gået fra hinanden, så tro mig jeg ved hvad du går igennem. Vi sagde os til hinanden vi ikke kunne blive ved for barnet skal ikke høre på det eller være i det. du er velkommen til at skrive til mig privat her på siden hvis du har brug for at snakke eller bare komme ud med noget

Hilsen enlig mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.