Gravid af præsperm? Afstemning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har prøvet det og...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.633 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Nogle som har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Tja, har  aldrig prøvet at han har trukket sig ud for at udgå graviditet, men de små fyre er jo lige så gode uanset om manden får den store nydelse i eller udenfor dig Og der skal ikke flere millioner til at gøre dig gravid, så ville aldrig stole på den løsning

Anmeld

4. januar 2012

lycly

Det var sådan jeg blev gravid. Det var faktisk vores "prævention" den der stå-af-i-Roskilde-metode, men det er tydeligvis ikke særlig god prævention, da vi fik en lille datter ud af det

Anmeld

5. januar 2012

lio

ja vi blev godt og grundigt narret af vores fikse ide, det er 3 år siden og kan stadig ryste lidt på hovedet af hvor kloge vi troede vi var.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Tja, har  aldrig prøvet at han har trukket sig ud for at udgå graviditet, men de små fyre er jo lige så gode uanset om manden får den store nydelse i eller udenfor dig Og der skal ikke flere millioner til at gøre dig gravid, så ville aldrig stole på den løsning

Nej, det har jeg nemlig godt hørt

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Det var sådan jeg blev gravid. Det var faktisk vores "prævention" den der stå-af-i-Roskilde-metode, men det er tydeligvis ikke særlig god prævention, da vi fik en lille datter ud af det

Og hvilken dejlig overraskelse

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

ja vi blev godt og grundigt narret af vores fikse ide, det er 3 år siden og kan stadig ryste lidt på hovedet af hvor kloge vi troede vi var.

Haha - ja, det kunne jeg godt forestille mig

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

5. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Helt ærligt..jeg aner det ikke

Jeg har været gravid så mange gange, så om jeg kan være blevet det, skal jeg ikke anfægte..men jeg kender en hel del kvinder, der ER blevet det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. januar 2012

Peanut

Har stemt at jeg ikke blev gravid.. Men var også på p-piller på daværende tidspunkt.. Men en ekstra "sikker" metode min x og jeg syntes vi skulle bruge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.