Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nogle som har prøvet det?
Nogle som har prøvet det?
Tja, har aldrig prøvet at han har trukket sig ud for at udgå graviditet, men de små fyre er jo lige så gode uanset om manden får den store nydelse i eller udenfor dig Og der skal ikke flere millioner til at gøre dig gravid, så ville aldrig stole på den løsning
Det var sådan jeg blev gravid. Det var faktisk vores "prævention" den der stå-af-i-Roskilde-metode, men det er tydeligvis ikke særlig god prævention, da vi fik en lille datter ud af det
ja vi blev godt og grundigt narret af vores fikse ide, det er 3 år siden og kan stadig ryste lidt på hovedet af hvor kloge vi troede vi var.
-Sigrid- skriver: Tja, har aldrig prøvet at han har trukket sig ud for at udgå graviditet, men de små fyre er jo lige så gode uanset om manden får den store nydelse i eller udenfor dig Og der skal ikke flere millioner til at gøre dig gravid, så ville aldrig stole på den løsning
LunaLykke skriver: Det var sådan jeg blev gravid. Det var faktisk vores "prævention" den der stå-af-i-Roskilde-metode, men det er tydeligvis ikke særlig god prævention, da vi fik en lille datter ud af det
Qoco skriver: ja vi blev godt og grundigt narret af vores fikse ide, det er 3 år siden og kan stadig ryste lidt på hovedet af hvor kloge vi troede vi var.
Helt ærligt..jeg aner det ikke
Jeg har været gravid så mange gange, så om jeg kan være blevet det, skal jeg ikke anfægte..men jeg kender en hel del kvinder, der ER blevet det.
KærligstSussie
Har stemt at jeg ikke blev gravid.. Men var også på p-piller på daværende tidspunkt.. Men en ekstra "sikker" metode min x og jeg syntes vi skulle bruge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128