Findes der noget bedre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Findes der noget bedre end en omgang spontan sex et spontant sted i huset??

Nix det gør der ikke, det bekræfter mig i at min kæreste har lyst til mig altid uanset hvordan jeg ser ud.. om jeg så er morgengrim, stinker af madlavningsos efter at have stået i køkkenet flere timer eller lugter af en hård dag med baby, så elsker han mig stadig højt og har stadig ligemeget lyst til mig..

Elsker min kæreste og vil slet ikke kunne leve uden ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Findes der noget bedre end en omgang spontan sex et spontant sted i huset??

Nix det gør der ikke, det bekræfter mig i at min kæreste har lyst til mig altid uanset hvordan jeg ser ud.. om jeg så er morgengrim, stinker af madlavningsos efter at have stået i køkkenet flere timer eller lugter af en hård dag med baby, så elsker han mig stadig højt og har stadig ligemeget lyst til mig..

Elsker min kæreste og vil slet ikke kunne leve uden ham..

 .... Det er kærlighed så det batter  og gud hvor har du ret!

Anmeld

4. januar 2012

MelikkazMoar

enig .. !

så ser man virkelig at kærlighed ikke er betinget..

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

 .... Det er kærlighed så det batter  og gud hvor har du ret!

Det er nemlig kærlighed, og den gode af slagsen..

Vi har som mennesker så meget brug for bekræftelse og jeg elsker at jeg får den bekræftelse hver dag på alle måder..

Det bedste er at efter baby og langt forhold kan vi stadig ikke undvære hinanden, der flyver søde beskeder afsted flere gange om dagen, og vi putter i ske hver eneste nat uden undtagelser..

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

enig .. !

så ser man virkelig at kærlighed ikke er betinget..

Præcis, den bedste bekræftelse man kan få er når kæresten viser han stadig har lyst til en uanset hvad..

Anmeld

4. januar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Præcis, den bedste bekræftelse man kan få er når kæresten viser han stadig har lyst til en uanset hvad..

Nemlig !

havde selv en sådan oplevelse for nogel dage siden med manden her hjemme, og det er så rart,  efter en hel dag med baby opkast og lorte bleer og tårer på den lille's kinder ..

at vide at ligegyldig hvor magtesløs og uduelig jeg føler mig, ser han noget helt andet

Anmeld

4. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Det er nemlig kærlighed, og den gode af slagsen..

Vi har som mennesker så meget brug for bekræftelse og jeg elsker at jeg får den bekræftelse hver dag på alle måder..

Det bedste er at efter baby og langt forhold kan vi stadig ikke undvære hinanden, der flyver søde beskeder afsted flere gange om dagen, og vi putter i ske hver eneste nat uden undtagelser..

Lyder meget som min mand og mig! ... Vi har 3 skønne unger lige om lidt og har været sammen længe!  vi kan heller ikke undvære hinanden, og putter også i ske HVER aften  ... Han er virkelig min eneste ene

Anmeld

4. januar 2012

Dot D

4. januar 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

Nemlig !

havde selv en sådan oplevelse for nogel dage siden med manden her hjemme, og det er så rart,  efter en hel dag med baby opkast og lorte bleer og tårer på den lille's kinder ..

at vide at ligegyldig hvor magtesløs og uduelig jeg føler mig, ser han noget helt andet

Ja det er en fed følelse..

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Lyder meget som min mand og mig! ... Vi har 3 skønne unger lige om lidt og har været sammen længe!  vi kan heller ikke undvære hinanden, og putter også i ske HVER aften  ... Han er virkelig min eneste ene

Hvor skønt at jeg ikke er ene om at have den perfekte mand for mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.