Hej Piger..
ja, selvom man har et nemt barn, kan det pludselig godt blive lidt hårdt med rutiner ..
Melikka (7mdr) vil pt. ikke sove alene i sin seng. hun har været syg i godt en måned nu, med først øjenbetændelse, så hoste, så feber, så opkast og mere hoste. og nu er det så på retur..
hele månedenen har hun sovet underligt hele døgnet faktisk, jeg ved ikke hvordan jeg skal få hende ind i rutinen igen. hun vil sove ved siden af far og mor, og hver gang jeg ligger hende over i sin egen seng vågner hun. og klynker til hun kommer tilbage. hun bliver stadig ammet, og de sidste par dage har jeg ikke kunne få ske-mad i hende.. hun bryst og vand i tude-kop. så hun falder faktis kun i søvn hvis brystet er i munden på hende.. og jeg ved godt det er min fejl af have lært hende det ! (det er kun én af de mange fejl jeg føler jeg har gjord) 
jeg vil helst kunne lære hende at blive lagt i seng og så hun bare faldt i søvn af sig selv, uden af hun skal ammes til hun sover. men jeg ved ikke hvordan jeg får det kørt igennem?
jeg er også blevet så nervøs for dp, (har ikke nogen plads endnu, men det kommer forhåbentlig snart) hun vil kun sove om dagen hvis vi går med barnevognen, hun falder ikke i søvn af bare at ligge.. det sker meger meget sjældent.. hvordan får hun lært at falde i søvn af sig selv der? dp-moderen kan jo ikke gå tur med alle børnene i deres vogne..
har tænkt lidt om hun skal til at sove på eget værelse, da jeg tror det kunne give bedre nattesøvn for os alle 3, men pludselig bliver jeg bange for ikke at høre hende om natten, eller overhøre hende.
jeg føler ikke jeg har truffet de rigtige valg ang. søvn for min datter, hvilket nærer mig lidt nu.. 
(undskyld det lidt lange vræle indlæg fra mig ) 
Anmeld