Søger gallakjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

christina92

Hej

Jeg har denne turkisgrønne gallakjole fra STX. Den er i silkeligende stof og i halterneck. Der er rigtig flotte sten på snoren der bindes med. den er lav på ryggen (under BH'en).

Jeg har kun disse billeder, men jeg vil gerne tage et par billeder hvor jeg har den på, hvis du gerne vil have et bedre billede af hvordan den ser ud

hvor høj er du

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Camulla

Anonym skriver:

Har du ik en "bling bling" kjole hængende i skabet, jeg kan bruge til et bryllup her i Feb?

Har kigget land og rige rundt, og de er super flotte, man sørme også dyre, når man kun ska ha den på denne ene gang.

Meeeeget gerne en lang kjole i str. s/m

Flash billeder, hvis i har en i vil sælge BILLIGT

Jeg har denne... Det er str. 38...

Anmeld

5. januar 2012

sismofutten

Anonym skriver:

Det må du meget gerne, bare smid dem herinde, tak

Tommy Mariage galle kjole, størrelse 38 - i lyserød, fra 2004 - kun brugt 2 gange. Kan godt bruge en tur på renseriet..
Der følger også sjal med og lange handsker i samme lyserøde farve.. Nypris: 3000
Kom med et bud, hvis du er interesseret i den, så skal vi nok kunne finde ud af noget ;-)

Anmeld

5. januar 2012

karina1980

Anonym skriver:

Har du ik en "bling bling" kjole hængende i skabet, jeg kan bruge til et bryllup her i Feb?

Har kigget land og rige rundt, og de er super flotte, man sørme også dyre, når man kun ska ha den på denne ene gang.

Meeeeget gerne en lang kjole i str. s/m

Flash billeder, hvis i har en i vil sælge BILLIGT

jeg har hele 3 stk hængende en fra lilly i pink, mener den er str 36(ny pris 1500)

så en fra saint tropez i grøn, der skifter farve efter lyset og bliver mere brunlig i str 38(ny pris 550)

så har jeg en vinrød fra h&m i str 36-38(nypris 500)

har kun billeder af den pink fra mit bryllup men den er 2 delt, ved ikke rigtig om det kan ses, men tager gerne flere billeder hvis det er.

hvis du er intr. så kom med et bud

Anmeld

5. januar 2012

christina92

Her er den lidt nemmere at se

christina92 skriver:

Hej

Jeg har denne turkisgrønne gallakjole fra STX. Den er i silkeligende stof og i halterneck. Der er rigtig flotte sten på snoren der bindes med. den er lav på ryggen (under BH'en).

Jeg har kun disse billeder, men jeg vil gerne tage et par billeder hvor jeg har den på, hvis du gerne vil have et bedre billede af hvordan den ser ud

hvor høj er du

Anmeld

21. februar 2012

Babymig

Jeg har en rød lang rød gallakjole, som jeg vil have 550 kroner for jeg ved ikke om det er for dyrt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.