Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BinaMor skriver: årh fedt stof! den er godt nok fin.
årh fedt stof! den er godt nok fin.
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: SÆLGES UDEN PLADE!! Super fin SleeBee sælges. Jeg har selv syet et betræk til i blomstret stof med lilla inderside. Det originale betræk medfølger også.. Der er klippet hul til seler.. Fejler intet.. Med 2 dyner.. Sælges for 400 + evt. porto.
SÆLGES UDEN PLADE!!
Super fin SleeBee sælges. Jeg har selv syet et betræk til i blomstret stof med lilla inderside. Det originale betræk medfølger også..
Der er klippet hul til seler.. Fejler intet.. Med 2 dyner..
Sælges for 400 + evt. porto.
IHH hvor er den altså fin.. (med det hjemmesyede betræk) .. det var egentlig det eneste jeg ville sige.
-Sheila
Maria. skriver: Desværre.. Jeg kommer tit til Næstved.. Hvis du overfører pengene til mig, smider jeg den af nede hos dig næste gang.. Muligvis i næste weekend?
Desværre.. Jeg kommer tit til Næstved.. Hvis du overfører pengene til mig, smider jeg den af nede hos dig næste gang.. Muligvis i næste weekend?
Hmmm tænke tænke for står ik og skal bruge den nu den er bare så fin...
C@mill@ skriver: Hmmm tænke tænke for står ik og skal bruge den nu den er bare så fin...
Så må du finde ud af det.. Sætter den på dba senere..
Mom In The Making skriver: IHH hvor er den altså fin.. (med det hjemmesyede betræk) .. det var egentlig det eneste jeg ville sige. -Sheila
Tak!!
Vi kano kan sige 250,- og så smider jeg den af dernede..
Ej hvor er den sød. Jeg klart prøve at sætte den i den blå avis eller Trendsales for den er da så fin, ville selv have hoppet på hvis det ikke var fordi jeg selv har en (kedelig en)
tinasmor skriver: Ej hvor er den sød. Jeg klart prøve at sætte den i den blå avis eller Trendsales for den er da så fin, ville selv have hoppet på hvis det ikke var fordi jeg selv har en (kedelig en)
Hvis jeg kan få 250,- for den er det fint.. Ellers prøver jeg senere..
Maria. skriver: Vi kano kan sige 250,- og så smider jeg den af dernede..
Jubiii Ved du godt jeg er fra Slagelse?
C@mill@ skriver: Jubiii Ved du godt jeg er fra Slagelse?
Ja.. Jeg er fra Kbh.. Så vi kører bare over Slagelse til Næstved.. Sender dig en pb..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128