Lave spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har termin her i januar, og min jm har sagt at baby står med hoved i bækken, selvom baby ikke står helt nede. Det er 2 uger siden nu, at hun sagde det. Nu mærker jeg "spark" længere nede end jeg nogensinde har gjort før (ink da baby stod med hovedet opad), de sidder nede under hvor maven "stopper", altså med at bule.

Jeg tænkte at det da var fordi at baby stod så langt nede, at det simpelthen var der hvor baby kunne nå, men så nævner min mand at det kunne være guldklmpen havde vendt sig?

Jeg har de sidste 3 timer haft voldsomme smerter når baby har "boret" (sådan føltes det i hvert fald), så meget at manden måtte hente mig op ude på toilettet 

Vil I ikke være søde og sige at det er fordi baby er så langt nede, og ikke fordi baby nu sidder med hovedet opad og ... noget?

Det er sikkert nogle dumme spørgsmål, men er lige gået i panik - vendingsforsøg er IKKE på listen over ting jeg har lyst til at prøve inden jeg dør 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Jeg har termin her i januar, og min jm har sagt at baby står med hoved i bækken, selvom baby ikke står helt nede. Det er 2 uger siden nu, at hun sagde det. Nu mærker jeg "spark" længere nede end jeg nogensinde har gjort før (ink da baby stod med hovedet opad), de sidder nede under hvor maven "stopper", altså med at bule.

Jeg tænkte at det da var fordi at baby stod så langt nede, at det simpelthen var der hvor baby kunne nå, men så nævner min mand at det kunne være guldklmpen havde vendt sig?

Jeg har de sidste 3 timer haft voldsomme smerter når baby har "boret" (sådan føltes det i hvert fald), så meget at manden måtte hente mig op ude på toilettet 

Vil I ikke være søde og sige at det er fordi baby er så langt nede, og ikke fordi baby nu sidder med hovedet opad og ... noget?

Det er sikkert nogle dumme spørgsmål, men er lige gået i panik - vendingsforsøg er IKKE på listen over ting jeg har lyst til at prøve inden jeg dør 

Jeg har termin i slut februar, og jeg føler også disse spark helt nede i, ja.. og det gør bare naller.. 

Jeg har selv undret mig over om det er hovedet eller om det er spark.. 

Men jeg skal til JM den 11, så der havde jeg tænkt at spørger hvad det er..

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Emily-2012 skriver:

Jeg har termin i slut februar, og jeg føler også disse spark helt nede i, ja.. og det gør bare naller.. 

Jeg har selv undret mig over om det er hovedet eller om det er spark.. 

Men jeg skal til JM den 11, så der havde jeg tænkt at spørger hvad det er..

Jeg er glad for det ikke kun er mig så 

Ikke at det er rart at du får ondt, men at der så ikke nødvindigvis er noget galt 

Anmeld

4. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

En lille hemmelighed min blondine hjerne ikke havde tænkt over os ikkeer nemlig som dig - man kan også " sparke" med armene og mange babyer har hænderne oppe ved hovedet i maven min søn har ihvertfald ved de sidste to scanninger ligget med højre hånd oppe ved kinden eller i munden jeg troede nemlig ikke han stod fast pga de kraftige smerter

Anmeld

4. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Mener jeg også at jeg oplevede meget i slutningen, tror det er baby der "borer" sig ned eller måske hænderne der er oppe ved ansigtet.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Höör skriver:

En lille hemmelighed min blondine hjerne ikke havde tænkt over os ikkeer nemlig som dig - man kan også " sparke" med armene og mange babyer har hænderne oppe ved hovedet i maven min søn har ihvertfald ved de sidste to scanninger ligget med højre hånd oppe ved kinden eller i munden jeg troede nemlig ikke han stod fast pga de kraftige smerter

Haha jeg har overveje det, men med armene plejer de at være så blide, når baby bokser altså

Men det kan jo være at baby er begyndt at træne overarme 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Mener jeg også at jeg oplevede meget i slutningen, tror det er baby der "borer" sig ned eller måske hænderne der er oppe ved ansigtet.

Det er egentlig meget dejligt at høre at jeg bare er pivet

Har ikke været så hormoniel, kan være det kommer med renter nu

Tak for svaret 

Anmeld

4. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Det er egentlig meget dejligt at høre at jeg bare er pivet

Har ikke været så hormoniel, kan være det kommer med renter nu

Tak for svaret 

Årh sådan tror jeg alle gravide har det, men bliver mega bekymret af at blive mor, men det må vi jo lære at leve med resten af livet.

Du er ikke pivet, du er bare mor

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Årh sådan tror jeg alle gravide har det, men bliver mega bekymret af at blive mor, men det må vi jo lære at leve med resten af livet.

Du er ikke pivet, du er bare mor

Mange tak

Godt med andre mødre 

Anmeld

5. januar 2012

Moms

Jeg vil også helt klart mene det er en baby, der er ved at få gang i albuerne.

Når man ser den nyfødte komme ud, er der altså alligevel noget power på de armbevægelser.

Jeg spurgte iøvrigt også min JM under graviditeten, fordi jeg ikke mente armbevægelserne kunne mærkes så tydeligt, men det forsikrede hun mig om, at de kan.

Held og lykke med resten.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.