hautecouture skriver:
Vi var indlagt en uge efter fødslen , hvor jeg malkede ud til Ayas sonde med en el. pumpe, den var fin nok de første dage, men den var VIRKELIG hård mod brystvorterne synes jeg. Fik ondt og synes det var et helvede - derfor købte vi en lille smart håndholdt fra Avent (man kan altid sætte en stor flaske på, det gjorde jeg for havde masser mælk i starten, og det var vidunderligt synes jeg. Den var blød at have om brystet og man kan pumpe let eller hårdt efter humør. Holdes håndtaget ind, bliver den ved med at suge mælk ud i lang tid. Synes det var en fantastisk lille sag
og hvis det ikke er til mere end det, så ville jeg simpelthen ikke ofre bedvær og penge på en automatisk
(skal lige sige, jeg lun har prøvet el. pumperne de har på sygehuset, de store gule klodsede, er sgu ikke imponeret, hihi) 
Kunne godt forestille mig at det er nogle onde krabater, de har på hospitalet. Men sådan en elektrisk fiks sag, tror jeg godt jeg ville have, dog lyder din manuelle også ret smart. Hvad hedder den helt præcist, så jeg kan søge den på nettet?
Anmeld