Gæt et køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Mom2012

Vi vil ikke have kønnet at vide, men synes alligevel det er sjovt når folk gætter. Og så har min kæreste og jeg et lille væddemål kørende Jeg er 16+2 i dag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Mom2012

Ann87 skriver:

Vi vil ikke have kønnet at vide, men synes alligevel det er sjovt når folk gætter. Og så har min kæreste og jeg et lille væddemål kørende Jeg er 16+2 i dag

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

Ann87 skriver:

Det jo svært hmm en pige tror jeg, prøv lykken ved mit billede

Anmeld

4. januar 2012

Mussen2

En pige

Anmeld

4. januar 2012

Mom2012

GønskE skriver:

Det jo svært hmm en pige tror jeg, prøv lykken ved mit billede

Jaa det er det! jeg har på fornemmelsen at det er en pige, meen nu må vi se Will do!

Anmeld

4. januar 2012

Wimmie

Ih, er du gravid? Det havde jeg slet ikke set du havde oprettet en debat om - stort tillykke 

Hvor dejligt for jer.

Jeg har ingen idé om kønnet men jeg gætter på en pige...bare for sjov 

Anmeld

4. januar 2012

Mom2012

Wimmie skriver:

Ih, er du gravid? Det havde jeg slet ikke set du havde oprettet en debat om - stort tillykke 

Hvor dejligt for jer.

Jeg har ingen idé om kønnet men jeg gætter på en pige...bare for sjov 

Jaa det er simpelthen så dejligt! Vi glæder os rigtig meget! Kan huske om jeg har fået skrevet, men mange gange tillykke med jeres lille vidunder! Hun ser dejlig ud!

Anmeld

4. januar 2012

Wimmie

Ann87 skriver:

Jaa det er simpelthen så dejligt! Vi glæder os rigtig meget! Kan huske om jeg har fået skrevet, men mange gange tillykke med jeres lille vidunder! Hun ser dejlig ud!

Tak skal du have - det er hun også 

Er spændt på hvad I så venter- jeg havde slet ikke tålmodigheden til at vente 9 mdr. på at få kønnet at vide 

Anmeld

4. januar 2012

Mom2012

Wimmie skriver:

Tak skal du have - det er hun også 

Er spændt på hvad I så venter- jeg havde slet ikke tålmodigheden til at vente 9 mdr. på at få kønnet at vide 

Ja det er vildt spændende! Vi har begge haft sådan fra starten, at vi ikke vil vide det, så det er skønt! Så jeg glæder mig næsten endnu mere

Anmeld

4. januar 2012

Wimmie

Ann87 skriver:

Ja det er vildt spændende! Vi har begge haft sådan fra starten, at vi ikke vil vide det, så det er skønt! Så jeg glæder mig næsten endnu mere

Det forstår jeg godt 

Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.