Uge 31 med bøvsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Chalala85

Munder skriver:

Arhmen altså, hvor er du bare flot gravid   

Du kommer da klart til at gå over tid, for bøvsen har det da alt for godt derinde 

hihi hvor er du sød og tak

ihhh håber ikke jeg går over tid hehe... synes det er ved at være tungt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Munder

Chalala85 skriver:

hihi hvor er du sød og tak

ihhh håber ikke jeg går over tid hehe... synes det er ved at være tungt..

Kan godt forstå du ikke vil gå over tid, men måtte bare lige advare dig, for bøvsen har det da bare for godt derinde

Anmeld

24. januar 2012

Loa

Du er bare så SMUK!!!! 

KÆFT hvor jeg bare glæder mig til at se det lille skønne mirakel!!

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

Munder skriver:

Kan godt forstå du ikke vil gå over tid, men måtte bare lige advare dig, for bøvsen har det da bare for godt derinde

hihi jeg tror bestemt også han hygger sig.. det føles sådan  men nu får du skylden hvis jeg går over tid hehe

Anmeld

24. januar 2012

Munder

Chalala85 skriver:

hihi jeg tror bestemt også han hygger sig.. det føles sådan  men nu får du skylden hvis jeg går over tid hehe

Det er helt i orden ven, jeg har brede skuldre og kan sagtens påtage mig skylden

Men der er et krav! Vi skal se billeder af vidunderet når han beslutter sig for at se lidt nærmere på verden udenfor luksusboligen

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

Loa skriver:

Du er bare så SMUK!!!! 

KÆFT hvor jeg bare glæder mig til at se det lille skønne mirakel!!

åhhh tak smukke

Glæder mig også vildt meget til at se ham hehe...

Ordene lige kælderen så den er klar til flytning... og gæt hvad jeg fandt.. nogen meget smukke billeder af os to fra helt små og fra 10 klasse lige inden vi skulle på Rits og road house.... damn det var tider

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

Munder skriver:

Det er helt i orden ven, jeg har brede skuldre og kan sagtens påtage mig skylden

Men der er et krav! Vi skal se billeder af vidunderet når han beslutter sig for at se lidt nærmere på verden udenfor luksusboligen

hihi hvor er du fantastisk

Det lover jeg... tror næsten baby.dk server gå ned når jeg flasher vidunderet frem hehe

Anmeld

24. januar 2012

Loa

Chalala85 skriver:

åhhh tak smukke

Glæder mig også vildt meget til at se ham hehe...

Ordene lige kælderen så den er klar til flytning... og gæt hvad jeg fandt.. nogen meget smukke billeder af os to fra helt små og fra 10 klasse lige inden vi skulle på Rits og road house.... damn det var tider

Ha ha

Fandt også lige et billede af os to fra da vi havde Foto i en eller anden aktivitets uge på Karlslunde Skole Vi er så ømme

Oh ja 10. klasse Take me back 

Anmeld

24. januar 2012

Munder

Loa skriver:

Ha ha

Fandt også lige et billede af os to fra da vi havde Foto i en eller anden aktivitets uge på Karlslunde Skole Vi er så ømme

Ej, det kan I da ikke skrive uden at vise billederne herinde

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

Loa skriver:

Ha ha

Er det det der hvor du har sort hat på?

Jaaa 10, kladde om igen... det bedste år ever.. det var såå fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.