Kan slet ikke fatte det....!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

baby-kom-nu

Testede positiv nytårsaftensdag, og har siden der taget 4 test mere, plus været ved sygeplejesken ved min læge, og fået det bekræftet... Alligevel er det utrolig surrealistisk, og kan slet ikke tro, at det endelig er blevet vores tur...

Vil helst ikke tænke negetive tanker, men tror jeg et eller andet sted tænker, at nu har vi prøvet i så lang tid (1½år), så hvorfor skulle det lykkedes nu....  

Jeg er virkelig virkelig virkelig glad, men også en smule bange for at det går galt  Glæder mig bare så meget til jeg når længere hen, så jeg kan føle mig lidt mere sikker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

MorDk

Tillykke med de 2 ( I I )

Sikke en dejligt NYTÅRSGAVE

Anmeld

4. januar 2012

NJN

Kan da godt forstå du slet ikke kan forholde dig til det.. Jeg kan stadig tænke nogle gange, drømmer jeg?.. Selvom jeg mærker liv dagligt, og har fået en fin mave..

Stort tillykke, du går en fantastisk tid i møde!

Anmeld

4. januar 2012

HeidiØ

eeeej hvor fedt, stort tillykke

Anmeld

4. januar 2012

JH12

Stort Tillykke ..

En masse positive tanker herfra
Det lyder også til det er på tide lykken tilsmiler jer..

Anmeld

4. januar 2012

Vinker

STORT TILLYKKE

Håber alle dine bekymringer er spildte. Jeg tror på I venter et sundt og raskt barn

Vi kommer da til at følge hinanden - jeg er 4+2 idag  Men jeg vil også være ærlig at sige at jeg også frygter det værste og tør knap nok glæde mig. Den spæde begynding hvor det hele er så skrøbeligt.

Jeg krydser inderligt alt for at vi begge får vores lille drømme baby til september

Anmeld

4. januar 2012

Miss Church

TILLYKKE! 

Hvor er det fantastisk dejligt for jer! Håber alt det bedste for jer og din lille mave  

Anmeld

4. januar 2012

Muffin_girl

baby-kom-nu skriver:

Testede positiv nytårsaftensdag, og har siden der taget 4 test mere, plus været ved sygeplejesken ved min læge, og fået det bekræftet... Alligevel er det utrolig surrealistisk, og kan slet ikke tro, at det endelig er blevet vores tur...

Vil helst ikke tænke negetive tanker, men tror jeg et eller andet sted tænker, at nu har vi prøvet i så lang tid (1½år), så hvorfor skulle det lykkedes nu....  

Jeg er virkelig virkelig virkelig glad, men også en smule bange for at det går galt  Glæder mig bare så meget til jeg når længere hen, så jeg kan føle mig lidt mere sikker...

TILLYKKKKEEEE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.