Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Da jeres slim-prop gik, hvordan var det?Her da jeg stod op og var på wc, var der fyldt med hvidt slim på toiletpapiret? Kan det være slim-proppen?
Da jeres slim-prop gik, hvordan var det?Her da jeg stod op og var på wc, var der fyldt med hvidt slim på toiletpapiret? Kan det være slim-proppen?
Ja, det kan det sagtens Hos nogen går den slet ikke og hos andre kan den gå og så gendanne sig igen flre gange
Baagøe skriver: J Ja, det kan det sagtens Hos nogen går den slet ikke og hos andre kan den gå og så gendanne sig igen flre gange
J
Jeg så aldrig nogen decideret prop, men jeg havde en del klart slim den sidste uges tid tror jeg det var.
Moms
Moms skriver: MJeg så aldrig nogen decideret prop, men jeg havde en del klart slim den sidste uges tid tror jeg det var. Moms
MJeg så aldrig nogen decideret prop, men jeg havde en del klart slim den sidste uges tid tror jeg det var.
Anonym skriver: Mit var bare helt hvidt? Håber godt nok snart her sker noget... :-)
Mit var bare helt hvidt? Håber godt nok snart her sker noget... :-)
jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor dit er hvidt. Måske er der celler i...
Så længe det ikke lugter, tror jeg det er fint.
Held og lykke
min slimprop gik 3 dage før min første fødsel, men det var mere slim med blod spor i.
Anonym skriver: Ja så er den jo ikke til at regne med ;-)Havde ellers håbet at det var tegn til at der snart kunne ske noget
Ja så er den jo ikke til at regne med ;-)Havde ellers håbet at det var tegn til at der snart kunne ske noget
Ja, det kan man desværre ikke regne med
Jeg havde en decideret sej klump der kom ud og 4 timer senere kom lillemanden
Det er godt jeg har trusser på, ellers ville jeg blive kendt som sneglen
Det er hvidt og har været der i ca 14 dage - lugtløs...
Behøver desværre ikke at betyde baby er på vej Men jeg er villig til at heppe på os
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128