Hej alle..
Sagen er den at jeg er gymnastiktræner for 16-18 børn i alderen børnehaveklasse til og med 2 klasse (dvs. ca. 6-8 år)
På holdet er der ca halv drenge og halv piger. Der er så en dreng, en af de største, der HELE tiden er umulig og ikke vil gøre som der bliver sagt. Idag skal vi lave nogle aktiviteter, og drengen siger han ikke gider være med, og jeg ber ham sætte sig ud, så de andre kan lege. Men han trodser mig og bliver ved med at forstyrre - hele legen igennem! Bagefter skal vi så bruge airtrack (laaang måtte med luft i
), hvor på han ikke vil lade være med at røre den før den er pustet helt op. Jeg advarer ham og siger at jeg flytter ham, hvis han ikke lader være. Ender med jeg må flytte ham og skælde ud - endnu engang. Han går direkte tilbage og løber frem og tilbage på måtten, blot for at provokere.. Prøver at ignorere, men pludselig kommer han tilbage på måtten med en pind.. Jeg ber ham gå ned, fordi de andre springer derpå og ikke skal komme til skade, men så siger knægten fandme noget med at nu har han en pind, så nu tør jeg ikke gøre noget. Og nej det gør jeg sq egentlig ikke!? han stikker pinden mellem dem der springer sine ben og bliver ved med at drille og provokere, og jeg skiftevis råber og prøver at ignorere - INTET virker..
Hvad dælen gør man ved sådan en situation? :/ Sagen er også den, at jeg arbejder i en lokal butik, hvor hans forældre handler - og jeg vil ikke skade min arbejdsplads, på den måde at hun evt stopper med at handle der, fordi jeg har haft fat i hende?
Træls situation?? Mon ikke!!!
Anmeld