Kan I gi et kig og sig hvad I syns?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
shop.zafir.dk

Jeg har her til aften kreeret mig en lille shop. Ligger billeder op i morgen. Så kan jeg efterhånden som jeg laver ting jeg vil sælge ligge dem op.

Men er den fin? Er det noget der ser tiltalende ud?

Det er jo IKKE en proff butik, men en hobby butik... Sååee...

Jeg vil meget gerne have at vide hvad I syns

Altså inden jeg fylder i...

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

HelleBelle

Hej Zafir.
Syns det ser fint ud
Hvad mon tingene koster?
Selv kan jeg godt lide at handle når der er portofrit, så man ikke putter i kurven og til sidst opdager at porto er feks 45kr.Hvilket kan være meget når man kun har bestilt et par små ting..... Så stopper jeg nogengange der, og bestiller ikke alligevel...
Kan portoprisen lægges i prisen på varen, så der bare står feks 60kr incl porto??? (Håber du forstår hvad jeg mener)
Bare et forslag :0) glæder mig til at se dine hårbøjler

Anmeld

5. marts 2009

Moderator

HelleBelle skriver:

Hej Zafir.
Syns det ser fint ud
Hvad mon tingene koster?
Selv kan jeg godt lide at handle når der er portofrit, så man ikke putter i kurven og til sidst opdager at porto er feks 45kr.Hvilket kan være meget når man kun har bestilt et par små ting..... Så stopper jeg nogengange der, og bestiller ikke alligevel...
Kan portoprisen lægges i prisen på varen, så der bare står feks 60kr incl porto??? (Håber du forstår hvad jeg mener)
Bare et forslag :0) glæder mig til at se dine hårbøjler

Ja, det tænkte jeg også på senere. Jeg har besluttet at porto er 20 kr med mindre andet er angivet ved selve varen

Men da havde jeg slukket computeren, da jeg kom i tanke om det!

Tak.

Anmeld

5. marts 2009

Moderator

Nu er der også ting i shoppen

Anmeld

5. marts 2009

Tina2

Super fin side du har lavet, Zafir:-) Kan bare slet ikke bruge sådanne hårbøjler:-)

Går aldrig med hårbøjle og slet ikke med så meget på, men jeg er vist ikke lige typen til det:-D

Men mange bruger dem jo, synes man ser dem overalt:-) Så håber du får noget gang i salget:-)

Knus Tina (som bruger hårspænder men ikke bøjler) :-)

Anmeld

5. marts 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Super fin side du har lavet, Zafir:-) Kan bare slet ikke bruge sådanne hårbøjler:-)

Går aldrig med hårbøjle og slet ikke med så meget på, men jeg er vist ikke lige typen til det:-D

Men mange bruger dem jo, synes man ser dem overalt:-) Så håber du får noget gang i salget:-)

Knus Tina (som bruger hårspænder men ikke bøjler) :-)

Jeg er også en RØV til at gå med bøjler, selvom jeg syntes det er smadder pænt. Der kommer SNART spænder på også - For jeg bruger selv spænder. Jeg har lavet nogen, jeg bare skal have billeder op af

Så noget for alle

Anmeld

5. marts 2009

Tina2

Dem glæder jeg mig til at se:-)

Ja, jeg er jo ikke en der sådan skal være for "fin", er bare slet ikke mig:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.