Mangler jeg noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Timmner

Uha da da. Det er ikke noget jeg kan hjælpe med men det lyder da som om du har styr på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

MIWULA

Maja84 skriver:

Hvad med bordkort og evt oversigt over hvor folk skal sidde. Og Kunne heller ikke lige se musik på listen, kan være jeg har overset. Og har i prøvelsesattesten :-) ellers synes jeg det ser rigtig fint ud. Hov transport mellem vielsessted og stedet det skal holdes :-)

Bordkort er igang. liste hvor folk skal sidde laver jeg her snart. Musik skal vi ha. Der er anlæg så vi skal bare finde noget godt.  Transport er vore egen bil. Også tror jeg ikk vi skal ha nogen papir med når vi er gift.. (på rådhuset) Tak

Anmeld

4. januar 2012

MIWULA

Timmner skriver:

Uha da da. Det er ikke noget jeg kan hjælpe med men det lyder da som om du har styr på det...

Hehe ja jeg prøver da.

Anmeld

4. januar 2012

Kløver

MIWULA skriver:

Bordkort er igang. liste hvor folk skal sidde laver jeg her snart. Musik skal vi ha. Der er anlæg så vi skal bare finde noget godt.  Transport er vore egen bil. Også tror jeg ikk vi skal ha nogen papir med når vi er gift.. (på rådhuset) Tak

Altså er i gift i forvejen eller skal i giftes på rådhuset? Uanset om det er kirke eller rådhus tror jeg da man skal have papirerne lavet, da de via dem tjekker at man må indgå ægteskab, men ved det ikke da vi skal giftes i kirken :-)

Anmeld

4. januar 2012

MIWULA

Maja84 skriver:

Altså er i gift i forvejen eller skal i giftes på rådhuset? Uanset om det er kirke eller rådhus tror jeg da man skal have papirerne lavet, da de via dem tjekker at man må indgå ægteskab, men ved det ikke da vi skal giftes i kirken :-)

Vi er gift på rådhuset den 8 januar sidste år da jeg var høj gravid men nu skal vi have rigtig kirke bryllup og fest.

Anmeld

4. januar 2012

Kløver

MIWULA skriver:

Vi er gift på rådhuset den 8 januar sidste år da jeg var høj gravid men nu skal vi have rigtig kirke bryllup og fest.

Åh sådan, ja så skal i nok ikke bruge dem ;-)

Anmeld

4. januar 2012

MIWULA

Maja84 skriver:

Åh sådan, ja så skal i nok ikke bruge dem ;-)

Nej det tænker jeg heller ikk.

Anmeld

4. januar 2012

hmg86

nu ved jeg ikke hvor meget du går op i sådan noget men.. manicure/pedicure??

Anmeld

4. januar 2012

MIWULA

Fynni skriver:

nu ved jeg ikke hvor meget du går op i sådan noget men.. manicure/pedicure??

Ja det rigtigt det skal jeg ha. Jeg laver det bare selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.