Alt det med min far er næsten overstået....
Men en ulykke kommer sjældent alene.
Katrine blev indlagt i lørdags med en voldsom hævet fod igen og smerter i hendes knæ og hofte...... Virkelig voldsomme smerter.
Hendes ankel/fod er 3-4 gange så tyk som normalt.
Vi får så en tid hos en gigtllæge mandag for nu skal der bankes i bordet og der skal ske noget, for nu tager vi ikke til takke med en tid om en måneds tid... det er slut!! ikke mere vasken hænder og skyde problemet videre til næste læge.
Hun kigger på Katrine mandag og fortæller os at hendes sænkningstal er blevet højere siden sidst og der skal tages yderligere blodprøver. Desuden undre hun sig over prøvesvarene på røngten fra ortopædisk amb.
1. prøvesvar på røngten skriver de at der er en frakmentering af medial malleol epifysen. (ankel og vækstzone) ... Det har vi ikke kunne få et entydigt svar på fra ortopæderne på. Om foden har været brækket eller ej.
2. prøvesvar angiver at der er en lille cyste i foden/anklen.
Det har de aldrig kommenteret overfor os.
3. prøvesvar angiver en forandring i knoglen. Den er aldrig kommenteret overfor os eller nogen andre.
Jeg er rødglødende..................................................!!!!!

Men gigtlægen mener at meget tyder på at det ER gigt, som vi selv har antydet nu i 4 måneder..
Nu skal ortopæderne kommentere på de ikke-vurderede røngtenbilleder, hvis vi da kan få fat i dem... For det kan hverken vi eller gigtlægen.
Imorgen skal vi til en hudlæge som skal tage en biopsi af en knude hun har i baglåret. Måske har det forbindelse til resten...
Jeg er rasende over det danske sygehusvæsen og deres vasken hænder. over 5 måneder har det taget at komme i kontakt med en gigtlæge. Hvad fanden bilder de sig ind. Hvis hun har fremskreden leddegigt kan det været gået i organerne. Og med den mængde smertestillende hun får, så er hun junkie som 10 årig. I dag faldt hun omkuld på sengen kl. 17 efter en dag i skole og på frit. Så var alle kræfter brugt op. Søndag og mandag lå hun og skreg af smerte..
Vi får mere besked om hvor galt det står til på tirsdag. Kan ikke holde ud at hun skal lide....... og har lidt så længe pga. de skide læger, der ikke tager deres job alvorligt!!!