Maven 9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Masig

Første billede er 4+2, næste billede 9+0.. synes godt nok der er sket en del...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Miss Church

Sikke en fin bule  Man kan sagtens se det. 

Held og lykke med den 

Anmeld

4. januar 2012

Mom2012

Masig skriver:

Første billede er 4+2, næste billede 9+0.. synes godt nok der er sket en del...

Ja hold da op, hvor dejligt!

Anmeld

4. januar 2012

Masig

Miss Church skriver:

Sikke en fin bule  Man kan sagtens se det. 

Held og lykke med den 

Mange tak.. Ja jeg synes også det begynder at blive mere tydeligt nu... men vil lige se om ikke jeg kan skjule maven et par uger endnu.. Synes godt nok det er tidligt der kommer mave på...

Anmeld

4. januar 2012

Masig

Ann87 skriver:

Ja hold da op, hvor dejligt!

Ja det er da skønt at der sker noget, men det er tidligt synes jeg... Men det er ok, bare jeg ikke kommer til at ligne for meget en hval hehe...

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

Ja det går stærkt, men flot hvis du går ind på min profil og kigger mine de første, forskellen på uge 5 og 8 er også helt vild!

Anmeld

4. januar 2012

Mom2012

Masig skriver:

Ja det er da skønt at der sker noget, men det er tidligt synes jeg... Men det er ok, bare jeg ikke kommer til at ligne for meget en hval hehe...

He he ja, men synes det er en rigtig fin baby bule!

Anmeld

4. januar 2012

Miss Church

Masig skriver:

Mange tak.. Ja jeg synes også det begynder at blive mere tydeligt nu... men vil lige se om ikke jeg kan skjule maven et par uger endnu.. Synes godt nok det er tidligt der kommer mave på...

Ja det er tidligt Men min veninde var også allerede rimelig stor i uge 10 Det er bare dejligt at man hurtigt kan se det. Men okay, hvis man gerne vil holde det skjult lidt længere, kan det jo være et problem. Godt det er koldt, så kan du gå i store trøjer  

Anmeld

4. januar 2012

Masig

Ann87 skriver:

He he ja, men synes det er en rigtig fin baby bule!

Tak tak... Synes nu også selv det er rart at man kan se det

Anmeld

4. januar 2012

Masig

Miss Church skriver:

Ja det er tidligt Men min veninde var også allerede rimelig stor i uge 10 Det er bare dejligt at man hurtigt kan se det. Men okay, hvis man gerne vil holde det skjult lidt længere, kan det jo være et problem. Godt det er koldt, så kan du gå i store trøjer  

Hehe ja det er smart med de der store trøjer og jakker og sådan man kan tage ud over.. især nu hvor jeg ikke kan lukke mine bukser mere... det er lidt pinligt hvis folk ser jeg render rundt med knappen åben hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.