Køns skanning:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Darling<3

Hej Pigerne

Er der nogle herinde som har været til tidlig køns skanning?

Sidder og søger rundt på google, men kan ikke rigtig finde noget i KBH før uge 18, da de frygter at man tager til bla sverige og får lavet en abort hvis det ikke er det ønsket køn

Kender du et godt sted hvor man kan blive skannet i uge 15??
Vil rigtig gerne ud og bruge penge på baby tøj, men hvilken farve

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Pige2009

Jeg vil også anbefale at lade være, da de alligevel ikke kan sige det 100% før uge 16-17 stykker

Anmeld

4. januar 2012

Darling<3

Baagøe skriver:

Jeg vil også anbefale at lade være, da de alligevel ikke kan sige det 100% før uge 16-17 stykker

Synes bare det man høre om tidlige skanninger, og hvis man køber med garanti, så er man sikret

Anmeld

4. januar 2012

Nille-pigen

Darling<3 skriver:

Hej Pigerne

Sidder og søger rundt på google, men kan ikke rigtig finde noget i KBH før uge 18, da de frygter at man tager til bla sverige og får lavet en abort hvis det ikke er det ønsket køn

Kram Sabrina

du kan prøve skanningsklinikken... de laver også tidlige skanninger, dog uden garanti hvis det er før uge 17... 

men så kan man jo kombinere det med en 3D skanning, hvor det er noget lettere at se det på... 

tjek deres hjemmeside ud:

skanningsklinikken.dk

Anmeld

4. januar 2012

Carl-Emil's mor

Darling<3 skriver:

Hej Pigerne

Kram Sabrina

Søg du lidt ekstra så skal du bare se det vælte op tror vi havde 5-7 klinikker at vælge mellem fra uge 14-15 af scanningsjordmoderen mener jeg blandt andet vi så på og ende med en i Hvidovre mener måske scanninsklinikken var navnet

Anmeld

4. januar 2012

Darling<3

Nille-pigen skriver:

du kan prøve skanningsklinikken... de laver også tidlige skanninger, dog uden garanti hvis det er før uge 17... 

men så kan man jo kombinere det med en 3D skanning, hvor det er noget lettere at se det på... 

tjek deres hjemmeside ud:

skanningsklinikken.dk

Takker

De skriver at man får garanti, hvis hvis man ikke kan se det første gang, så giver de en ny gratis skanning

2D, garanti, 500 kr - suuuuper

Tak

Anmeld

4. januar 2012

Darling<3

Höör skriver:

Søg du lidt ekstra så skal du bare se det vælte op tror vi havde 5-7 klinikker at vælge mellem fra uge 14-15 af scanningsjordmoderen mener jeg blandt andet vi så på og ende med en i Hvidovre mener måske scanninsklinikken var navnet

Skanningklinikken er billigt og giver garanti, så jeg vælger dem

Anmeld

4. januar 2012

Carl-Emil's mor

Darling<3 skriver:

Skanningklinikken er billigt og giver garanti, så jeg vælger dem

God fornøjelse vi fik kønnet og nu er der en uge til termin og han har ikke tabt sin tissetrold endnu så jeg stoler nu på deres scanninger selvom mange ikke gør

Anmeld

4. januar 2012

Nille-pigen

Darling<3 skriver:

Takker

De skriver at man får garanti, hvis hvis man ikke kan se det første gang, så giver de en ny gratis skanning

2D, garanti, 500 kr - suuuuper

Tak

så lidt det er altid dejligt at se sit lille spir derinde... jeg fik selv lavet en ekstra skanning bare for at se den bette og skal til en 3D skanning i morgen, da jeg synes det er længe siden jeg sidst så den bette (næsten 13 uger)... held og lykke med det...

Anmeld

4. januar 2012

Darling<3

Höör skriver:

God fornøjelse vi fik kønnet og nu er der en uge til termin og han har ikke tabt sin tissetrold endnu så jeg stoler nu på deres scanninger selvom mange ikke gør

Hahahaha, meget heldigt at han stadig har sin tisser

Jeg stoler også på hvad de siger, ellers kan man nok smide manden på stort tøj byt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.