Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så er der nye billeder af min gravide drenge-mave Synes ikke selv det går så hurtigt, men folk jeg ikke har set nogle uger, synes der sker vildt meget Men nyder at den vokser derudaf!!
Der er godt gang i ham derinde nu, han er begyndt at sparke ret hårdt og tit, men jeg NYDER det hver gang Den kommende farmand mærker det også tit og glæder sig til at spille foldbold med sin lille dreng (og mit hjerte smelter!!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chevro skriver: Super smuk mave Jeg glæder mig virkelig også til at kunne mærke bebsen det må være fantastisk! Det vil også være mærkeligt hvis han ikke skulle spille fodbold med sin far! smiler..Skal i have flere scanninger?
Super smuk mave Jeg glæder mig virkelig også til at kunne mærke bebsen det må være fantastisk! Det vil også være mærkeligt hvis han ikke skulle spille fodbold med sin far! smiler..Skal i have flere scanninger?
Tak for det Ja han er nærmest dømt til at blive fodboldspiller Men så ved vi hvad weekenderne skal gå med når han bliver større, hehe...
Jeg tror ikke vi skal have flere scanninger, vi har i hvert fald ikke bestilt nogen endnu. Vi ser om ikke vi kan holde spændingen ud indtil han kommer ud Har kunne modstå både trygheds scanning og kønsscanning indtil videre
Og så tror jeg da også snart du kommer til at mærke liv... Hvor langt er det du er henne nu?
nuuurh hvor er du fiinSmuk smuk drengebolig
NNL skriver: Ja så er der nye billeder af min gravide drenge-mave Synes ikke selv det går så hurtigt, men folk jeg ikke har set nogle uger, synes der sker vildt meget Men nyder at den vokser derudaf!! Der er godt gang i ham derinde nu, han er begyndt at sparke ret hårdt og tit, men jeg NYDER det hver gang Den kommende farmand mærker det også tit og glæder sig til at spille foldbold med sin lille dreng (og mit hjerte smelter!!)
MIN smukke smukke kusine!
Gud hvor er du bare FLOT gravid!
der ligger uden tvivl en meget køn lille fodbldspiller derinde
smukke billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128