Plukkeveer som kan mærkes ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Camillee

Hej Piger,
håber der er nogen der kan svære på mit spørgsmål.

....  Jeg er idag 23+0 eller 23+3 og har både igår og idag haft flere plukkeveer som kam mærkes de gør ikke sådan ondt ondt men jeg bliver rigtigt øm i ryggen og hend over kønsbenet/lidt over.

er det okay de kan mærkes sådan? eller skal jeg være bekymret og kontakte lægen/Jm?
Jeg mærker liv hver dag som jeg plejer,

Spørger fordi vores søn kom i uge 34+5 og er nervøs for at føde før tid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

l.kjoeller

Camillee skriver:

Hej Piger,
håber der er nogen der kan svære på mit spørgsmål.

....  Jeg er idag 23+0 eller 23+3 og har både igår og idag haft flere plukkeveer som kam mærkes de gør ikke sådan ondt ondt men jeg bliver rigtigt øm i ryggen og hend over kønsbenet/lidt over.

er det okay de kan mærkes sådan? eller skal jeg være bekymret og kontakte lægen/Jm?
Jeg mærker liv hver dag som jeg plejer,

Spørger fordi vores søn kom i uge 34+5 og er nervøs for at føde før tid igen

Er lige så langt henne og jeg kan også sagtens mærke mine,. får også ondt de steder men det er grundet bækkenløsning. kan du også være ramt af det ?

Anmeld

4. januar 2012

Camillee

Er lige så langt henne og jeg kan også sagtens mærke mine,. får også ondt de steder men det er grundet bækkenløsning. kan du også være ramt af det ?

Ja det var måske lidt relevandt at have haft med Men
Jeg har desværre også bækkenløsning, Kan det være derfor de mærkes sådan??

Anmeld

4. januar 2012

Nille-pigen

jeg fik også bækkenløsning i uge 21 og havde mange plukveer... men så længe de ikke bliver kraftigere og regelmæssige så skal du ikke være bekymret... bare sørg for at tage den lidt mere med ro...

Anmeld

4. januar 2012

l.kjoeller

Camillee skriver:

Ja det var måske lidt relevandt at have haft med Men
Jeg har desværre også bækkenløsning, Kan det være derfor de mærkes sådan??

Ja helt bestemt... så tror "heldigvis" det er bækkenløsningen og ikke en forestående fødsel

Anmeld

4. januar 2012

Camillee

l.kjoeller skriver:

Ja helt bestemt... så tror "heldigvis" det er bækkenløsningen og ikke en forestående fødsel

Mange tak for svar (:
skal til læge undersøgelse i næste uge, så kan jeg snakke med hende om det der  (:

Blev alligevel lidt bekymret da jeg aldrig mærkede mine plukkeveer med Elias, først efter vandet var gået,  

Anmeld

4. januar 2012

Camillee

Nille-pigen skriver:

jeg fik også bækkenløsning i uge 21 og havde mange plukveer... men så længe de ikke bliver kraftigere og regelmæssige så skal du ikke være bekymret... bare sørg for at tage den lidt mere med ro...

Tak for dit svar (:

Anmeld

4. januar 2012

l.kjoeller

Camillee skriver:

Mange tak for svar (:
skal til læge undersøgelse i næste uge, så kan jeg snakke med hende om det der  (:

Blev alligevel lidt bekymret da jeg aldrig mærkede mine plukkeveer med Elias, først efter vandet var gået,  

tror heller ikke du skal være bekymret hvis du kan mærke dem. fik jeg hvertfald at vide nogen bare kunne. om det er rigtigt ved jeg dog ikke men var af en erfaren sygeplejerske jeg fik det at vide

Anmeld

4. januar 2012

EKBJ

Nille-pigen skriver:

Nu spørger jeg nok rigtig rigtig dumt, hvordan ved man at man har bækkeløsning? Jeg har indimellem meget meget ondt i mit bækken hvis jeg står op for længe eller går for meget rundt  

Anmeld

4. januar 2012

Camillee

EKBJ skriver:

Nu spørger jeg nok rigtig rigtig dumt, hvordan ved man at man har bækkeløsning? Jeg har indimellem meget meget ondt i mit bækken hvis jeg står op for længe eller går for meget rundt  

http://baekkenloesning.dk/?pid=41&sub=39  (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.