Hvordan ved man når man har veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

4xGreve

Ja det er sku nok et dumt spørgsmål, men hvordan ved man når det er veer man har?

Jeg er idag 33+5 uger henne, har været indlagt fra uge 33+2 til 33+4 hvor jeg har fået vehæmmende drop samt lunge modner, har fået love at komme hjem idan da de ikke kan gøre mere for mig men med løftet om at jeg skulle komme derind igen hvis der er de mindste tegn på at jeg er i fødsel (hvilket nok kun er et spørgsmål om tid)

Men nu ligger landet sådan at med Daniella mærket jeg ikke rigtigt veerne før der kom press veer, ellers føltes det bare som om hun konstant lå og vendte sig, og denne gang ja der er maven meget konstant hår og har været det de sidste par dage så ved ikke hvad jeg skal mærke efter eller reger på?

Knus 4xGreven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

-Sigrid-

4xGreve skriver:

Ja det er sku nok et dumt spørgsmål, men hvordan ved man når det er veer man har?

Jeg er idag 33+5 uger henne, har været indlagt fra uge 33+2 til 33+4 hvor jeg har fået vehæmmende drop samt lunge modner, har fået love at komme hjem idan da de ikke kan gøre mere for mig men med løftet om at jeg skulle komme derind igen hvis der er de mindste tegn på at jeg er i fødsel (hvilket nok kun er et spørgsmål om tid)

Men nu ligger landet sådan at med Daniella mærket jeg ikke rigtigt veerne før der kom press veer, ellers føltes det bare som om hun konstant lå og vendte sig, og denne gang ja der er maven meget konstant hår og har været det de sidste par dage så ved ikke hvad jeg skal mærke efter eller reger på?

Knus 4xGreven

Jeg ved ikke om du har veer eller ej, men syntes at du skal ringe til fg og evt tage derned til en kontrol, med din historie  Nu længere du kan udskyde fødslen desto bedre, og der sker jo ikke noget ved at ringe - min fg har aldrig fået mig til at føle mig fjollet, selvom jeg helt sikkert har været det

Anmeld

4. januar 2012

DitteFisk

4xGreve skriver:

Knus 4xGreven

Det er MEJE forskelligt hvordan man mærker det jo Og selvom man mærker det på én måde i den første graviditet kan det afvige meget til den næste - det er i hvert fald det jeg tit hører.

Jeg var selv ikke i tvivl, mine veer var også regelmæssige fra start. De var ikke voldsomt smertefulde, de var til at holde ud, men de var anerledes fra plukveer. Det smertede ned i benene og føltes som mens-smerter x 100. Nogle føler det som en smerte op langs ryggen også. Men som sagt, jeg var i hvert fald ikke i tvivl, da de endelig kom (40+5) Håber din baby bliver derinde lidt endnu - siden du sagde at du har været indlagt og fået vehæmmende.

Anmeld

4. januar 2012

Mor til Mike

4xGreve skriver:

Knus 4xGreven

Veer gør ondt. Du er ikke et sekund i tvivl når du har en ve! det gør hammer nade.

Du skal reagere når den bliver hård med mellemrum, sådan stenhård, og du får smerter enten ved lysken og/eller lænden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.