mrs X skriver:
Så har poden været i bhv igen i to dage så nu kan jeg endelig få slappet af og få opdateret de forskellige steder 
Her går alting godt. Jeg er blevet STOR! har masser af plukveer men intet der gør ondt eller generere
Mit bækken brokker sig dog noget men nok mest fordi vores ladcykel er blevet stjålet så jeg må gå hele tiden
Det er bare bedre at cykle. Nu er vi på udkig efter en ny 
Ja Jeg skal snart til lægevisit her men tager den i næste uge 
Også byder januar ellers på jm, vækstskanning og div undersøgelser <3
Kh Kirsten
Ej det er altså for dårligt at vi er så ringe til at få opdateret
Øv med cykeltyveriet - og ikke mindst at du så skal gå rundt, jeg får også sindssygt let plukveer af at gå - meget underligt, da jeg ikke er så plaget af det til træning, men det er nok en af naturens luner
og øv med bækkenet, er det noget begyndende bækkenløsning eller ka du stadig fungere sådan nogenlunde i dagligdagen
?
Jeg synes egentlig ikke der sker så meget 'nyt' i mit liv pt som jeg brænder inde med - er stadig gravid og det går faktisk rigtig godt, udover halsbrand
, men ellers er der ikke så meget nyt.
Ellers har jeg fået læst Rikke Haarbyes "Dumme mor", der er helt fantastisk og netop gået igang med "hvor lage jeg babyen" som jeg også regner med er rigtig go 
Og så skal vi snaaart ha fundet en bil med mere end to sæder, vi leder efter en Peugeot 307 stationcar til omkring 45.000 og der er slet ikke så let som man skulle tro... åbenbart har brugtbilsmarkedet aldrig gået så godt siden før 2000 som det gør lige nu (fedt for sælgerne - ikke for os

... men vi satser på vi når det, ellers må vi finde på en midlertidig løsning indtil det fikser sig 
Og var der nogen der sagde mærkelige drømme! hvad sker der for sindssygt mærkelige drømme når man er gravid, alle de pinsler lille Nina allerede har været uden for i min underbevidsthed uden hun er kommet ud til os endnu, hvad skal det dog ikke ende med
- Mon de fortsætter når jeg har født?
Hov ja og hvad sker der lige for at jeg har fået NOK NOK NOK af sne
efter de sidste to vintre.... så kigger man ud af vinduet og nu sner det sørme... og blir da alligevel lidt glad indeni og synes det er ret så hygeligt... de hormoner altså