Fødselsforberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

viben

Jeg kan ikke huske om det har været oppe at vende før?

I hvert fald er fødselsforberedelsen sparet væk på hvidovre hvor jeg skal føde - der er kun to foredrag man kan deltage i.

Nu er vi så kommet så langt at jeg begynder at føle at jeg "mangler noget" ift. selve fødslen.

Så hvad gør i andre, og har i nogle gode ideer til hvad man skal vælge? Man kan jo købe sig fattig i alt fra yoga og svømmehold til de klassiske holdtimer hos en jordmoder. Og så alt det "alternative"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

NNL

På Jordemoder centeret i Grenaa har vi også 2 x holdundervisning med fødselsforberedelse plus et besøg på fødegangen i Randers. Det har jeg meldt kæresten og mig selv til. Det er bare først midt i april måned, så hvis jeg føder 3 uger før termin når jeg det ikke  Forstår ikke det skal ligge så sent!

Ellers læser jeg fødselsberetninger når jeg kommer forbi nogle her på baby.dk eller andre steder på nettet, det giver også en fornemmelse af hvad der skal og kan ske under fødslen

Anmeld

4. januar 2012

Kruse90

viben skriver:

Jeg kan ikke huske om det har været oppe at vende før?

I hvert fald er fødselsforberedelsen sparet væk på hvidovre hvor jeg skal føde - der er kun to foredrag man kan deltage i.

Nu er vi så kommet så langt at jeg begynder at føle at jeg "mangler noget" ift. selve fødslen.

Så hvad gør i andre, og har i nogle gode ideer til hvad man skal vælge? Man kan jo købe sig fattig i alt fra yoga og svømmehold til de klassiske holdtimer hos en jordmoder. Og så alt det "alternative"

Viborg tilbyder også kun to foredrag.
Det syntes jeg også er mærkeligt, men ja der er jo sparetider

Anmeld

4. januar 2012

Koen.

Vi var til fødselsforberedelse med første barn, men ærligt så synes jeg det var spild af tid og fik ikke noget af vide jeg ikke vidste fra bøger ovs

Anmeld

4. januar 2012

viben

tanja. skriver:

Vi var til fødselsforberedelse med første barn, men ærligt så synes jeg det var spild af tid og fik ikke noget af vide jeg ikke vidste fra bøger ovs

Ej er det rigtigt? Godt at vide! Hvad med vejrtrækningsøvelser?

Anmeld

5. januar 2012

Koen.

viben skriver:

DeDet

Ej er det rigtigt? Godt at vide! Hvad med vejrtrækningsøvelser?

Det blev ikke vist, det var min egen jordmoder der viste mig det

Anmeld

5. januar 2012

viben

tanja. skriver:

Det blev ikke vist, det var min egen jordmoder der viste mig det

Åh okay, nice to know  Tager en snak med min jordemoder når jeg skal derhen om en måned... Så jeg ved hvad hun har tænkt sig... Jeg mødte dog ikke min rigtige jordmoder første gang, så det er lidt underligt at det er en ny, men det ved du jo alt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.