fuerteventura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.991 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Nixo

Hej piger.

vi står og skal rejse med vores skønne søn her på mandag til fuerteventura og jeg har siddet og skrevet en laaang liste med alt jeg skal have med til ham, men er i tvivl om jeg mangler noget.

hvis i kan komme på nogen meget vigtige ting må i meget gerne skrive dem

han er 7 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

SAL

Hue Det blæser helt vildt...

Anmeld

4. januar 2012

Nixo

SAL skriver:

Hue Det blæser helt vildt...

Blæser ?

det gjorde det ikk de sidste par år vi har været på de øer

men tak det vil jeg da skrive ned

Anmeld

4. januar 2012

SAL

Vi var der i slutningen af feb./starten af marts sidste år - og det blæste helt vildt! Det var ikke som sådan koldt men øen er meget udsat for blæst! Vores dreng havde ihvertfald hue på nogle af dagene! God ferie

Anmeld

4. januar 2012

Nixo

SAL skriver:

Vi var der i slutningen af feb./starten af marts sidste år - og det blæste helt vildt! Det var ikke som sådan koldt men øen er meget udsat for blæst! Vores dreng havde ihvertfald hue på nogle af dagene! God ferie

Mange tak

hvor på øen boede i ?

Anmeld

4. januar 2012

SAL

Vi boede i Corralejo! Super børnevenligt med masser af fede legepladser i byen Er det 1. gang I skal til fuerteventura?

Anmeld

4. januar 2012

piap

vi kom hjem der nede fra i midt november og vi mærkede ikke noget til blæst men vil sige en trøje til om aftenen.. rigtig god tur

Anmeld

3. januar 2014

katjaz

Sad lige og læste jeres Beskeder. Hvordan er der på fuerventura? Vi skal derned med vores datter på 17 måneder? Det er varmt nok til at bade ikk når poolen er opvarmet? Og skal man have jakke på om afteN? Hilsen Katja.

Anmeld

21. januar 2014

Nixo

katjaz skriver:

Sad lige og læste jeres Beskeder. Hvordan er der på fuerventura? Vi skal derned med vores datter på 17 måneder? Det er varmt nok til at bade ikk når poolen er opvarmet? Og skal man have jakke på om afteN? Hilsen Katja.

Da vi var der var poolen for kold til vores søn. Vejret var okay men ikke særlig varmt desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.