Skolevalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.443 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hej.

Som overskiften lyder, står jeg overfor at skulle vælge hvor min søn skal gå i skole..

Valget står mellem sønderbroskolen eller filstedvejens skole..

Bor et stenkast fra sønderbro skolen, og knap 10 min på cykel fra filstedsvejens skole

Så derfor, har i børn der går på de pågældende skoler og hvad ser i som + / - ved den?

Lige nu, hælder jeg dog mest til sønderbro skolen, både på grund af afstanden, og dels også fordi at jeg synes de har en god skoleplan etc.

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

serinasmor

Chrisli skriver:

Hej.

Som overskiften lyder, står jeg overfor at skulle vælge hvor min søn skal gå i skole..

Bor et stenkast fra sønderbro skolen, og knap 10 min på cykel fra filstedsvejens skole

Så derfor, har i børn der går på de pågældende skoler og hvad ser i som + / - ved den?

Lige nu, hælder jeg dog mest til sønderbro skolen, både på grund af afstanden, og dels også fordi at jeg synes de har en god skoleplan etc.

På forhånd tak 

hejsa

har endnu ikke børn i skolealderen ..

men hvis vi stadig er i aalborg til den tid tror jeg jeg ville vælge sønderbroskolen ..

Jeg har gennem mit uddannelsesforløb skullet lave forslag til nyt  logo og nyt markedsføringsmateriale til dem, og har derigennem fået et godt kendskab til deres gamle ry og deres nye profil ..

deres nye skolefilosofi er intet mindre end fantastisk .. forskning viser at børn har godt af at bevæge sig mens de lærer - så hænger lektien bedre ved .. så de har fået bevægelse ind i AL undervisning .. det er jo fantastisk og de kan allerede se bedre resultater .. på alle elever uanset oprindelse dejligt .. deres integrede  DUS er også med i filosofien .. så eleverne får virkelig rørt sig dejligt

Anmeld

4. januar 2012

Chri9000

serinasmor skriver:

hejsa

har endnu ikke børn i skolealderen ..

men hvis vi stadig er i aalborg til den tid tror jeg jeg ville vælge sønderbroskolen ..

Jeg har gennem mit uddannelsesforløb skullet lave forslag til nyt  logo og nyt markedsføringsmateriale til dem, og har derigennem fået et godt kendskab til deres gamle ry og deres nye profil ..

deres nye skolefilosofi er intet mindre end fantastisk .. forskning viser at børn har godt af at bevæge sig mens de lærer - så hænger lektien bedre ved .. så de har fået bevægelse ind i AL undervisning .. det er jo fantastisk og de kan allerede se bedre resultater .. på alle elever uanset oprindelse dejligt .. deres integrede  DUS er også med i filosofien .. så eleverne får virkelig rørt sig dejligt

Nemlig, er helt enig med dig i deres nye/ pg omlagte stil.. den er helt i top! Min søn elsker og røre sig.. så det kunne ikke være bedre

Er også glad for måden deres dus er på, og desuden er børnene er delt lidt op, så det helt små ikke er med dit helt store..

Mht dit studie, må jeg spørge om det er grafisk designteknolog du går på?

Knus

Anmeld

4. januar 2012

serinasmor

Chrisli skriver:

Nemlig, er helt enig med dig i deres nye/ pg omlagte stil.. den er helt i top! Min søn elsker og røre sig.. så det kunne ikke være bedre

Er også glad for måden deres dus er på, og desuden er børnene er delt lidt op, så det helt små ikke er med dit helt store..

Mht dit studie, må jeg spørge om det er grafisk designteknolog du går på?

Knus

Det er lige præcis grafisk designteknologi  .. godt gættet ..

hmm .. do I know u ??

Anmeld

5. januar 2012

Chri9000

serinasmor skriver:

Det er lige præcis grafisk designteknologi  .. godt gættet ..

hmm .. do I know u ??

Ja ikke..

hmm, det ved jeg sku ikke.. Går du derude nu?

Anmeld

6. januar 2012

serinasmor

Chrisli skriver:

Ja ikke..

hmm, det ved jeg sku ikke.. Går du derude nu?

ja og nej ... vi har 1 opgave tilbage inden praktik og stort set ingen undervisning ..

jeg går på 3./4.  semester   ... men startede i 2009 - har været på barsel i 1 år

Anmeld

6. januar 2012

oOhelene&larsOo

Chrisli skriver:

Hej.

På forhånd tak 

Jeg ville vælge Sønderbro skolen til den tid også, dels fordi min svigermor arbejder derhenne, og måden de køre det hele på er rigtig rigtig godt 

bor selv et ja stenkast derfra som du også skriver  så uden tøven ville jeg vælge den, har haft et par veninder der har gået på filstedvejskolen og der er ikke noget negativt og sige om dem heller..

Anmeld

7. januar 2012

Chri9000

serinasmor skriver:

ja og nej ... vi har 1 opgave tilbage inden praktik og stort set ingen undervisning ..

jeg går på 3./4.  semester   ... men startede i 2009 - har været på barsel i 1 år

Okai, jamen jeg mangler også 1 opgave inden.. har bare desværre ikke fundet nogen praktikplads..

Går på typografi linjen.. hva med dig?

Jeg startede i 2010...

Anmeld

7. januar 2012

Chri9000

oOhelene&larsOo skriver:

Jeg ville vælge Sønderbro skolen til den tid også, dels fordi min svigermor arbejder derhenne, og måden de køre det hele på er rigtig rigtig godt 

bor selv et ja stenkast derfra som du også skriver  så uden tøven ville jeg vælge den, har haft et par veninder der har gået på filstedvejskolen og der er ikke noget negativt og sige om dem heller..

Ja, de har fået et rigtig godt ry her de senere år..

Anmeld

24. januar 2012

serinasmor

Chrisli skriver:

Okai, jamen jeg mangler også 1 opgave inden.. har bare desværre ikke fundet nogen praktikplads..

Går på typografi linjen.. hva med dig?

Jeg startede i 2010...

opdagede lige jeg aldrig fik svaret dig

Jeg går (gik?) på emballage .. og på marketing før det

Jeg har først fået det med praktik på plads igår .. Jeg skal starte på mandag

Har du fundet en plads ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.