Rynkecreme?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Chalala85

Hej piger...

En lille spørgsmål, bruger i rynkecremer? og hvor og hvilket mærke?

Ja jeg er nok lidt fanatisk, men synes jeg har fået smile rynker under øjnene og dem vil jeg da gerne mindske lidt

Så kom hid med den bedste creme i kender/bruger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Flowers

Nivea og hybenolie

Anmeld

4. januar 2012

Chalala85

Michellekt skriver:

Nivea og hybenolie

Hybenolie?? Det har jeg aldrig hørt om  virker det?

Anmeld

4. januar 2012

serinasmor

nej men burde ...

er nemlig den mindre lykkelige ejer af begyndende rynker i panden .. i en alder af 29

så kigger lige med

Anmeld

4. januar 2012

Chalala85

serinasmor skriver:

nej men burde ...

er nemlig den mindre lykkelige ejer af begyndende rynker i panden .. i en alder af 29

så kigger lige med

Øv.. ihh synes bare ikke rynker høre sig til i vores alder... er 26

Jeg kan tage mig selv i at kigge på kvinder i tv som er ældre og tænke hvor f***** er deres rynker Men ja botox er jo in idag hehe, men vil da gerne undgå kirurgi og så bare smøre lidt istedet

Anmeld

4. januar 2012

Kloster

Hej.

Nej jeg bruger ikke rynkecreme. Men jeg bruger dag- og natcreme og serum. Jeg tror det er vigtigt bare at give hunden fugt, så det gør huden mere elastisk.

Ryn ker hører naturen til og tror det er vigtigt, man slutter fred med naturens gang

Jeg er 35 år og har også rynker. Det er smile-rynker og tak skæbne da for det. Tænk hvis det var sure-rynker ell bekymrings-rynker.

Jeg bruger også foundation, pudder osv, men ikke for at dække mine rynker. De er fine nok, men behøver jo ikke gå med poser under øjnene.

Vi er vel voksne mennesker, hvor naturen har sin gang  

Anmeld

4. januar 2012

Chalala85

Kloster skriver:

Hej.

Nej jeg bruger ikke rynkecreme. Men jeg bruger dag- og natcreme og serum. Jeg tror det er vigtigt bare at give hunden fugt, så det gør huden mere elastisk.

Ryn ker hører naturen til og tror det er vigtigt, man slutter fred med naturens gang

Jeg er 35 år og har også rynker. Det er smile-rynker og tak skæbne da for det. Tænk hvis det var sure-rynker ell bekymrings-rynker.

Jeg bruger også foundation, pudder osv, men ikke for at dække mine rynker. De er fine nok, men behøver jo ikke gå med poser under øjnene.

Vi er vel voksne mennesker, hvor naturen har sin gang  

Jeg bruger div. nat/dag cremer.. hehe jo vel er det naturensgang men nogen ting kan man jo godt ønske at ændre lidt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.