Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle sammen vil i ikke bruge 2 min på denne.
jeg er ny opstartet som konsulent i 7000 fredericia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej det siger mig ikke rigtigt noget.
er vild med deres produkter, og tar også gerne afsted når andre holder, men det er mest for hyggens skyld
Er selv tupperware konsulent, så har stemt blankt....
det er rigtig hyggeligt at være konsulent
jeg har væet til mange der holder det og elsker deres produkter, hvis bare vi havde flere penge mellem hænderne har en masse af deres produkter som jeg har fået fra min mor og det er de bedste i verden..
ciliemil skriver: hej alle sammen vil i ikke bruge 2 min på denne. jeg er ny opstartet som konsulent i 7000 fredericia
Der var engang i 80'erne hvor jeg lagde hus til en hel del Tupperware parties, men det siger mig ikke noget mere.
Jeg synes da at tingene er lækre, men ikke noget jeg ville betale for..det er for dyrt.
KærligstSussie
jeg vil gerne give folk ret i at mange af priserne er høj men ikke den store forskel på om man køber i imerco eller andre steder.. det gode ved tupperware er at man altid kan kontakte en konsulent, hvis der er noget galt eller man mangler reserve del til produktet. man kan ikke få reserve dele i imerco ( mener jeg ikke) , der skal man købe en ny.
flere der vil svare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128