Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Sujan

Er i uge 28.

og var til 3d scanning her forleden. Barnets hoved lå helt nede i bækkenet, så hun havde svært ved at scanne det... Er det normalt så tidligt..Eller ligger den bare lidt over det hele.

Vil selvfølgelig spørge JM... men skal først til JM d. 18.
Ja og nu blev jeg altså i tvivl.

Men tænker også hun ville have sagt noget hvis det ikke var i orden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

AndreasMor84

Det gjorde han også hos mig, så det er vidst meget normalt.. hun skulle i hvert fald "grave" meget dybt for st kunne scanne ham 

Anmeld

4. januar 2012

Krussedulle

Sujan skriver:

Er i uge 28.

og var til 3d scanning her forleden. Barnets hoved lå helt nede i bækkenet, så hun havde svært ved at scanne det... Er det normalt så tidligt..Eller ligger den bare lidt over det hele.

Vil selvfølgelig spørge JM... men skal først til JM d. 18.
Ja og nu blev jeg altså i tvivl.

Men tænker også hun ville have sagt noget hvis det ikke var i orden.

Det er meget normalt især første gang. Det betyder ikke at han kommer ud lige om lidt blot at han ligger rigtigt til at kunne blive født, til termin ca

Anmeld

4. januar 2012

Sujan

Krussedulle skriver:

Det er meget normalt især første gang. Det betyder ikke at han kommer ud lige om lidt blot at han ligger rigtigt til at kunne blive født, til termin ca

Tak for svar:-)

Jamen så håber jeg at hun ligger som hun skal til fødslen.. Blev lige i tvivl om hun ville komme for tidsligt:-) Men ellers ville de nok have sagt det....

Anmeld

4. januar 2012

Krussedulle

Sujan skriver:

Tak for svar:-)

Jamen så håber jeg at hun ligger som hun skal til fødslen.. Blev lige i tvivl om hun ville komme for tidsligt:-) Men ellers ville de nok have sagt det....

hov, jeg skrev han ..., Det er selvfølgelig ikke til at vide om hun kommer før tid, men det er ikke nødvendigvis pga hun ligger som hun gør ... Man siger jo også at baby hos fleregangs ikke sætter sig fast før lige inden fødslen.. Men min søn stod fast i bækkenet i uge 36

Anmeld

4. januar 2012

Sujan

Krussedulle skriver:

hov, jeg skrev han ..., Det er selvfølgelig ikke til at vide om hun kommer før tid, men det er ikke nødvendigvis pga hun ligger som hun gør ... Man siger jo også at baby hos fleregangs ikke sætter sig fast før lige inden fødslen.. Men min søn stod fast i bækkenet i uge 36

Gør ikke noget.. Du kan jo ikke vide det er en hun

Er førstegangs.. Men tror da hun kan komme rundt

Er bare nogle gange når jeg går kan jeg godt mærke hun ligger sig helt ned... Så føles det altså som om hun er på vej ud.

Anmeld

4. januar 2012

lucas<3

jeg fik os taget en 3d skanning da lucas var i uge 28 og der kunne hun godt skanne så man kunne se hvordan han så ud.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.