MEGET over tid!!!! (Endnu et indlæg) .. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Har ikke prøvet skrive her inde før, men tager chancen og håber der er nogen der kan komme med nogle kyndige råd eller erfaringer .

Har prøvet at finde og læse andre indlæg der handler om samme emne (at være over tid), men kan ikke finde et hvor nogen har været gået så lang tid over ,,

Jeg er nu gået LANGT over tid, dvs at sidst jeg havde mit lort var d.15. Okt!!!! Jeg har ikke lagt mærke til om jeg har haft kvalme (så højst sandsynligt ikke), men jeg har følt mig oppustet og træt og har et par gange haft virkelig mange smerter i den nederste del af min ryg/lænnen, og nogle sjove spændinger i underlivet. Min kæreste og jeg har i et par måneder snakket om at få et barn og har derfor haft ubeskyttet sex, så muligheden for graviditet er der. Min mens har været ret uregelmæssig siden min far døde for 2 år siden (det påvirkede mig meget), men i sommers var der endelig begyndt at komme styr på den (troede jeg). Og nu står jeg så her, uden mens og uden tegn på at den skulle komme. (Den har max. sprunget 1 måned over af gangen  før og der er nu gået over 2).

Jeg har taget en masse tests, hvor af nogle har vist noget som jeg er i tvivl om er en streg, eller en såkaldt skyggestreg da den har været svag og nogle har slet ikke vist noget.. (Har desværre ikke nogen billeder)

Har aldrig været på p-piller eller andet ..

Så mit spørgsmål er, om der er nogen der; er gået så langt over tid som jeg er, men som bare først har kunne teste positivt meget sent,  eller om der er nogen der har andre erfaringer med forsinket mens!

Har selvfølgelig overvejet at gå til lægen.. Men ville lige tage chancen her inde først

(Sorry for langt indlæg)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

ano14316

Jeg viææe sige at du skulle tage til lægen, da det kunne være en graviditer uden for livmoderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.