Gode tider....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

Stumpen

Pt. går det jo bare godt herhjemme...

1) Gravidteten forløber som den skal -med masser af liv..

2) SP ordningen giver os råd til et nyt fjernsyn og evt. 14 dage i sommerhus eller til barnedåb eller til stakit - og dog synes jeg læser noget på OEF om at man ikke helt kan regne med det beløb der står på ens ATP opgørelse, men den tid den sorg...

3) Jeg søger jo jobs og selvom jeg godt ved at chancerne for at få et er meget små, hvis ikke umulige, s har det gået mig på at INGEN har haft ringet og villet have mig til samtale.. Jeg ved at jeg er en god kollega og god til børn/brugere/beboere, min faglighed halter nok lidt, men skal jo også frst ud at finde mine græsgange nu... Men i går blev der ringet om jeg var interesseret i et vikariat, da stillingen jeg havde søgt var besat til anden side.. Hvilket jeg sagde at jeg selvfølgelig var, men at han skulle vide at jeg var gravid... Men muligvis ringer han igen ang. et vikariat på 1 måneds tid eller 2, hvis de ikke kan få den besat som de står og mangler nu.. Så det håber jeg på, da det kunne være godt med lidt ekstra erfaring -både for mit eget vedkommende, men også for mit cv...

4) Vi har i dag fået at vide at vi står som nr. 1 til den lejlighed vi allerhelst vil i og nr. 3 og 4 ved de to andre.. (medmindre nogle af dem der allerede er i bologforeningen vil have lejlighederne, for de står åbenbart på deres egne liste før os..)

Lidt nyt herfra..
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Munder

Hvor lyder det bare skønt....

Sikke et dejligt indlæg Anja, du gjorde mig i rigtig godt humør

Anmeld

4. marts 2009

Stumpen

Det er jeg da rigtig glad for at høre at den gjorde

Anmeld

7. marts 2009

3rollinger

Hvor er det dejlgit naar man har de fede oejeblikke og man forstaar at nyde dem.

Det er dejligt at hoere at tingene koerer paa skinner for tiden.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.