Så går lille Anna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

bøgelund

Igår d. 2/1 gik hun derud af. Ikke bare et par skridt, men helt inde fra stuen og helt ud i gangen. 5 dage før hendes første fødselsdag. Hvor er det vildt som tiden går.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

piadas

Wow, altså - synes det er så vildt, de efterhånden begynder at gå! Hvor er hun dygtig - nåede du at få et billede?

Ida kan endnu ikke uden støtte, men hun er begyndt at kunne nøjes med én hånd i stedet for to hænder. Hvis vi går forbi spejlet, tænker jeg alligevel, at hun er ALT for lille til at kunne gå, men det er hun jo efterhånden ikke, så jeg skal nok vænne mig til tanken om, at det gør hun lige om lidt!

Tillykke med gåturen!

Anmeld

3. januar 2012

AnneBJ

Tillykke!!! 

Anmeld

3. januar 2012

bøgelund

piadas skriver:

Wow, altså - synes det er så vildt, de efterhånden begynder at gå! Hvor er hun dygtig - nåede du at få et billede?

Ida kan endnu ikke uden støtte, men hun er begyndt at kunne nøjes med én hånd i stedet for to hænder. Hvis vi går forbi spejlet, tænker jeg alligevel, at hun er ALT for lille til at kunne gå, men det er hun jo efterhånden ikke, så jeg skal nok vænne mig til tanken om, at det gør hun lige om lidt!

Tillykke med gåturen!

Nej jeg bliver lige forarget hver gang. Kan slet ikke forstå hvor min lille baby bliver af. det er da ikke så længe siden vi fødte vel?  

Ligeså snart de går med en arm, går det stærkt. Der sker jo noget nyt hver dag. 

Jeg er spændt på at se alle opdateringer, når de alle runder 1 år. 

Og tak for dit ros.. Det varmer en stolt mors hjerte  

Anmeld

3. januar 2012

bøgelund

AnneBJ skriver:

Tillykke!!! 

Tak Det er stort.. 

Anmeld

4. januar 2012

Mettemus

Seeejt! Hvor er hun dygtig! Begyndte hun bare ud i det blå eller har hun taget nogle få skridt inden?

Laurits er lysår fra at gå selv. Han kan godt stå selv hvis han glemmer at holde ved, men han er en værre bangebuks. Det kommer vist til at vare lææænge endnu!

Anmeld

4. januar 2012

bøgelund

Mettemus skriver:

Seeejt! Hvor er hun dygtig! Begyndte hun bare ud i det blå eller har hun taget nogle få skridt inden?

Laurits er lysår fra at gå selv. Han kan godt stå selv hvis han glemmer at holde ved, men han er en værre bangebuks. Det kommer vist til at vare lææænge endnu!

Nej hun har den sidste måned stået selv, og taget et par skridt fra bord til sofa eks. men nu er det lange strækninger. 

Det skal nok komme. De har jo ikke travlt, og så ved du da stadig nogenlunde hvor du har ham.  

Anmeld

4. januar 2012

bøgelund

piadas skriver:

Tillykke med gåturen!

så fik jeg en video med det. beklager prismærkerne på skoene, de er nye og er ved at blive afprøvet.. og at det vender forkert.  

Anmeld

4. januar 2012

piadas

bøgelund skriver:

så fik jeg en video med det. beklager prismærkerne på skoene, de er nye og er ved at blive afprøvet.. og at det vender forkert.  

Ih, hvor er hun dygtig!

Hun er da ret stabil i forhold til, at hun lige er begyndt.

Anmeld

4. januar 2012

Sofia

Ihh hvor er hun dygtig!!!! Hun ser så sød ud på videoen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.