Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kirsti skriver: Hej, vi var til læge med noah igår og lægen var i tvivl om om det var begyndende børnesår el forkølelsessår. Han startede penicilin igår og der ville gå 1-2 dage før han kunne komme i børnehave, godt nok burde det virke lørdag men han er lidt svær at få pillerne i så vi må nok hellere aflyse for en sikkerheds skyld. Vi glæder os til næste gang og god fornøjelse til jer andre
Hej, vi var til læge med noah igår og lægen var i tvivl om om det var begyndende børnesår el forkølelsessår. Han startede penicilin igår og der ville gå 1-2 dage før han kunne komme i børnehave, godt nok burde det virke lørdag men han er lidt svær at få pillerne i så vi må nok hellere aflyse for en sikkerheds skyld.
Vi glæder os til næste gang og god fornøjelse til jer andre
Ærgeligt, men sådan er det jo bare. Vi ses en anden gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malthes mor skriver: Ærgeligt, men sådan er det jo bare. Vi ses en anden gang
mit net gik ned i weekenden jeg kunne ikke huske adressen eller tidspunkt. det er jeg ked af piger - havde ellers glædet mig helt vildt meget. håber i havde en hyggelig dag
kiwilouise skriver: mit net gik ned i weekenden jeg kunne ikke huske adressen eller tidspunkt. det er jeg ked af piger - havde ellers glædet mig helt vildt meget. håber i havde en hyggelig dag
Tak Louise, vi havde en hyggelig formiddag. Men I var savnet. Vi ses en anden gang
Er SÅÅÅÅ pinlig... Er virkelig ked af at jeg fik brændt jer af!!!
Vi vil meget gerne med næste gang, hvis vi stadig må??
Havde faktisk glædet mig til at se jer og jeres skønne børn!!
marhemor skriver: Er SÅÅÅÅ pinlig... Er virkelig ked af at jeg fik brændt jer af!!! Vi vil meget gerne med næste gang, hvis vi stadig må?? Havde faktisk glædet mig til at se jer og jeres skønne børn!!
I lige måde Vi ses en anden gang. Håber at du havde en lækker weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128