test lå siden i morgens! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

hej jeg tog en test i morgens og kiggede på den her ved 4 tiden og der var den posetiv og havede taget en igår pgså som også vidste posetiv da jeg kiggede på den igen kan man stole på det hjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

komodo

Anonym skriver:

hej jeg tog en test i morgens og kiggede på den her ved 4 tiden og der var den posetiv og havede taget en igår pgså som også vidste posetiv da jeg kiggede på den igen kan man stole på det hjælp?

kommer jo an på hvor længe der er gået før streg nummer to er dukket op, prøv at tage en ny og hold øje med den så du ved at den er blevet positiv inde for tid. held og lykke 

Anmeld

3. januar 2012

MSM

Anonym skriver:

Som udgangspunkt tror jeg ikke man skal stole på en test som har ligget længere end de ca. 5 mi. som de anbefler. Men når det så er sagt har jeg hørt om flere der har oplevet det samme som dig og som var graavide!!! men vil anbefale at tage enn y test om et par dage og se hvad den siger..

Anmeld

3. januar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hvor længe gik der inden du kiggede på den anden? Tror jeg ville tage en ny hvis jeg var dig. Man siger jo at man ikke kan regne med resultatet efter de 3 min. eller hvor længe det er

Held og lykke

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

kommer jo an på hvor længe der er gået før streg nummer to er dukket op, prøv at tage en ny og hold øje med den så du ved at den er blevet positiv inde for tid. held og lykke 

den fra idag lå fra kl 7 i morgen til kl 4 i eftermiddag

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hvor længe gik der inden du kiggede på den anden? Tror jeg ville tage en ny hvis jeg var dig. Man siger jo at man ikke kan regne med resultatet efter de 3 min. eller hvor længe det er

Held og lykke

den idag tog jeg l 7 og så på den kl 4 i eftermiddags

Anmeld

3. januar 2012

komodo

Anonym skriver:

den fra idag lå fra kl 7 i morgen til kl 4 i eftermiddag

prøv en ny og så tag tid på den, opdater endelig

Anmeld

3. januar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

den idag tog jeg l 7 og så på den kl 4 i eftermiddags

Så er det vist en "ommer"

Håber for dig, at den næste også viser positiv  inden for tidsrammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.