hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvad ville du gøre, hvis du fik kendskab til at dit barns far har kørt bil uden autostol med dit barn? (barnet er under 4 år)

Faderen har indrømmet det. Han påstår det kun er sket een gang og kun fordi han havde glemt stolen. Det skal bemærkes, at han havde rigeligt med tid til at køre hjem efter stolen (han fandt ud af det kl 14 foran institutionen og bor 5 minutter væk). Institutionen lukker kl 17.

Jeg er simpelthen chokeret over noget menneske i danmark sætter deres barn i en bil uden autostol - og endnu mere fordi det er mit barn det er sket for ...

Ville du bare ignorere det og tænke, at man ikke kan styre hvad der sker hos den anden forældre?? Hvad ville du gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Angelspot

Anonym skriver:

Hvad ville du gøre, hvis du fik kendskab til at dit barns far har kørt bil uden autostol med dit barn? (barnet er under 4 år)

Faderen har indrømmet det. Han påstår det kun er sket een gang og kun fordi han havde glemt stolen. Det skal bemærkes, at han havde rigeligt med tid til at køre hjem efter stolen (han fandt ud af det kl 14 foran institutionen og bor 5 minutter væk). Institutionen lukker kl 17.

Jeg er simpelthen chokeret over noget menneske i danmark sætter deres barn i en bil uden autostol - og endnu mere fordi det er mit barn det er sket for ...

Ville du bare ignorere det og tænke, at man ikke kan styre hvad der sker hos den anden forældre?? Hvad ville du gøre?

Sikke dog en uansvarlig far!!! Det er fuldstændig uacceptabelt at køre med et barn i en bil uden autostol!! Jeg var blevet TOSSET!!

Der er bare desværre ikke så meget at gøre, andet end at du kan gøre dit for at han husker stolen, evt aftale at i stiller den i børnehaven så du ved han har en! Men han burde godt nok være voksen nok til selv at huske den. 

Ved ikke om institutionen kan gøre noget, men det kan du evt høre dem til. 

Anmeld

3. januar 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Det er fuldstændig uacceptabelt at køre rundt med sit barn uden autostol.. Det ville jeg aldrig acceptere hvis min mand gjorde med vores datter...

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Sikke dog en uansvarlig far!!! Det er fuldstændig uacceptabelt at køre med et barn i en bil uden autostol!! Jeg var blevet TOSSET!!

Der er bare desværre ikke så meget at gøre, andet end at du kan gøre dit for at han husker stolen, evt aftale at i stiller den i børnehaven så du ved han har en! Men han burde godt nok være voksen nok til selv at huske den. 

Ved ikke om institutionen kan gøre noget, men det kan du evt høre dem til. 

Tak for dit svar.

Han har selv et bilsæde, jeg var på ingen måder klar over at han tager sædet ud af sin bil og derfor kunne glemme det.

Jeg dirrer stadig af raseri. Han stod bare stolt og fortalte mig om det til en overlevering. Hvad tænker han på? Jeg kunne jo ikke sige så meget, da vores barn stod der - men du kan bande på at der røg nogle sms'er afsted til ham da jeg kom hjem.

At han ALDRIG i sit liv har overholdt en hastighedsgrænse eller så meget som en parkeringsregel forsimpler ikke min frygt eller formindsker mit raseri.

Jeg vil prøve at høre institutionen om de kan være behjælpelige med at spørge ham, men jeg tror ikke de vil have noget med det at gøre.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Det er fuldstændig uacceptabelt at køre rundt med sit barn uden autostol.. Det ville jeg aldrig acceptere hvis min mand gjorde med vores datter...

Tak for dit svar. Jeg er enig, men jeg har ingen muligheder for at gøre noget ved det, idet vi ikke er sammen - og han hader mig værre end pesten, så han lytter ikke til nogen argumenter der kommer fra mig. Jeg skrev til ham igår, at det jo er vores barns liv han vælger at sætte på spil - ikke hans eget. Men jeg tror ikke noget jeg siger går igennem.  

Anmeld

4. januar 2012

MortilCilas

Jeg var tændt fuldstændigt af! Så hellere hente barnet senere og det så sidder ordenligt fast! Så uansvarlig kan man simpelthen ikke være!

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg var tændt fuldstændigt af! Så hellere hente barnet senere og det så sidder ordenligt fast! Så uansvarlig kan man simpelthen ikke være!

Tak! Det var også det jeg skrev til ham. Han havde 3 timer at løbe på og bor 5 minutter fra institutionen. Hvor ville jeg ønske at han så jeres svar - lige nu tror han bare at jeg er en hysterisk kvinde, der går alt for meget op i sikkerhed

Anmeld

4. januar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Tak! Det var også det jeg skrev til ham. Han havde 3 timer at løbe på og bor 5 minutter fra institutionen. Hvor ville jeg ønske at han så jeres svar - lige nu tror han bare at jeg er en hysterisk kvinde, der går alt for meget op i sikkerhed

Hvad ngår ens børn, skal man sq gå op i sikkerhed, de kan ikke vælge selv!!

Uansvarligt!

Anmeld

4. januar 2012

Sjl-msl-Mkl

Jeg var eksploderet fuldstændig. Først ville jeg sige noget til ham når han fortæller det. Men du siger at han hader dig mere end pesten - så havde jeg fandme ringet til statsforvaltningen, for det er jo dem der skal vide hvis der er noget galt. Spørg dem til råds, og påpeg at han hader dig og derfor ikke lytter til dig.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg var eksploderet fuldstændig. Først ville jeg sige noget til ham når han fortæller det. Men du siger at han hader dig mere end pesten - så havde jeg fandme ringet til statsforvaltningen, for det er jo dem der skal vide hvis der er noget galt. Spørg dem til råds, og påpeg at han hader dig og derfor ikke lytter til dig.

Du kan godt nok også tro at jeg eksploderede, men jeg kunne jo ikke vise det foran vores barn. Da jeg kom inden for mine egne døre røg der nogle heftige sms'er igennem luften. Han skrev "jeg gør det aldrig igen" - men jeg tror overhovedet ikke på ham, det siger han da bare for at få mig til at klappe i.

Det værste er, at vores dreng har vist mig hvordan man sidder uden autostolen, men jeg overhovedet ikke har fattet mistanke. Troede simpelthen ikke man kunne være så uansvarlig.

Vil forsøge at se om jeg kan så fat i statsforvaltningen, men er ret sikker på at de intet kan gøre (sagt ud fra tidligere erfaring). Øv hvor er det bare ikke særligt sjovt det her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.