Er jeg mon gravid ..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

maroa

hej ,
håber I vil komme med lidt gode indput/erfaringer :-)

Jeg er gået 9 dage over tiden - jeg tog hele 2 g. tests på 6. dagen -den første viste 1,5 streg -den øverste som er negativ meget tydligt, og så en lille "1/2" streg i den nedeste - som jo betyder positiv - så jeg valgte at tage en test mere, lige med det samme, den viste kun 1 tydelig steg =negativ..
men har altså stadig ikke fået mens.nu på 9. dagen og jeg har den sidste lille uge haft det underligt i kroppen, hovedpine næsten hver dag og "mens. lignende" smerter, det niver lidt i maven & den er oppustet... (jeg plejer normalt aldrig have "oppustet" mave op til min mens.)
Jeg har jo læst lidt indlæg og kan se at en del har oplevet at nærmest skulle være flere uger henne før de kan teste positiv.... - jeg har kun været af p-piller i få mdr. ,men har haft "normal" mens. efter jeg stoppede på pillerne...
kh spørge jørgen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Tynen

Kan du ikke få lægen til at teste eller evt. tage en blodprøve for at måle hcg-tallet?
Synes det lyder mærkeligt at stregen pludselig ikke er der på den nye test.

Krydser fingre for at du bare er lidt længere om at kunne teste positiv

Anmeld

5. marts 2009

maroa

tak for det joh, har snakket med lægen,men hun syntes jeg skulle vente med at komme op- nu hvor der ikke er gået længere tid ...
må hellere prøve at tage en ny test :-)

Anmeld

9. marts 2009

Saguh

Dit HCG nivaeu er højest i morgen urinen, og derfor bedst at tage en test om morgenen.
Men ja, ellers tag til lægen og få dem til at teste indholdet i din urin. Dog gør de det på samme måde som hvis du selv tager en test
Men du skal også "passe" på, hvis man går og tror man er gravid, kan alle symptomerne godt komme, og ens mens. kan godt udeblive
Tag til lægen, eller køb en test mere, og tag den om morgenen, når du tisser første gang Og så skal du tisse lidt først, så stikke pinden ind i strålen, uden og klippe strålen, og så må du heller ikke bruge det sidste :p hihi

Anmeld

9. marts 2009

maleneaa

Hej
Jeg misunder dig rigtig meget for min læger siger at bare der er en lille antydning på den positive streg på g testen s kan man godt regne med at den er positiv. Da jeg blv gavid med min datter var der også først 1½streg og som min mand sagde "1½ streg skat, det er da bedre end 1" og det var det for jeg var gravid. Jeg vil gerne være gravid igen nu men har desværre ikke lige heldet med mig.
Det var bare lige hvad jeg har af erfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.