Strand, varme og børne"kræs" i juli!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

engdraget

Hej.

Jeg hregner med at have juli måned fri imellem skoleafslutning og så (forhåbentlig) start som elev pr august/sept, så sommerferien med drengene (knap 4 og 7½ til den tid) skal gå til varme, strand og "børneparadis"

Skal sikkert alene afsted med dem, og ønsker ikke at skulle rejse for langt med dem (max 3-4 timer i fly helst), men hvilke steder vil I anbefale i juli måned når vi har ovenstående kriterier?

Skal helst ikke koste en jetjæger;-) er på SU nu!!!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Lone Jakobsen

uh det lyder bare rigtigt skønt.

kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke rejser ret meget. men håber i får en fantastisk tur.

Anmeld

4. januar 2012

hende-nanna

Sidste år var jeg afsted med min søster og hendes børn på 7 og 4 år :-)

Vi var i Malaga i Spanien - det er perfekt for børn, det tager max. 3½ time i fly. Hvad det koster nu ved jeg så desværre ikke med søg på nogle rejseselskabers hjemmesider hvis du vil have hotel med

Et andet godt sted er Egypten - specielt Hurghada, men ved ikke hvor varmt der er i juli måned, og hvad det koster. Men det tager også en 3 timer i fly :-) 

Anmeld

5. januar 2012

sismofutten

Jeg følger lige med på sidelinjen, da vi også har besluttet at rejse på det tidspunkt, dog med en på 8 og en på næsten 2

Anmeld

5. januar 2012

Leneur

Kreta vil jeg helt klart anbefale. Så lækkert et sted. Billigt at handle og spise. Søde og venlige mennesker. Lækre strande og altid noget at give sig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.