Blog indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

Miss BananaHammock

Hej Henrik.

Nu er jeg "forholdsvis" ny herinde men mener da at man før i tiden kunne se det nyeste blog indlæg på forsiden. Jeg har selv skrevet et der kun var der i meget kort tid og har lige opdaget at jeg havde misset et der var skrevet af en anden bruger, fordi beskeden om fotokursus er tilbagevendende selvom den ikke er nyest. Synes det er lidt ærgeligt, for kan godt lide at læse hvad folk ligger på deres blog (det er vel også lidt meningen). Kan man evt. ligge fotonyheder for sig selv?

mvh Nena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej

Vi har lavet det lidt om, dels fordi blog-funktionen ikke bliver brugt specielt meget, og dels for at eksponere fotograf Jan Oscarssons blog. Vi har nemlig lavet et samarbejde med Oscarsson. Vi lader det køre således et stykke tid, men vil da naturligvis overveje at genindføre den "gamle" løsning, hvis den er efterspurgt.

Du kan altid se nyeste blodindlæg via oversigten, som du finder under Kviklinks (midt på forsiden over afstemninger) og via menupunktet Profiler - der er der et punkt, der hedder Dagbogsindlæg.

Mvh
Karoline

Anmeld

4. marts 2009

Miss BananaHammock

oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.