Planlægning af bryllup - HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

>>Carina<<

Hej tøser. Godt nok skal vi først giftes til august men det skader jo ikke at være i god til med planlægningen så derfor er jeg/vi gået i gang

Jeg blir bare pludselig i tvivl om der er nogle ting jeg har glemt at tænke på som jeg/vi skal ha styr på.

Så vil blive rigtig glad hvis I gad skrive alt det I mener der skal med til et bryllup

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Malene84

Hov... vi skal også giftes i August... hvilken dato skal I?

Anmeld

3. januar 2012

>>Carina<<

Malene84 skriver:

Hov... vi skal også giftes i August... hvilken dato skal I?

Det har du godt fortalt engang  Noget siger mig også at det var den dato vi først havde valgt. Vi havde valgt d.4/8 men er blevet lavet om til d.18/8

Har jeg ret? Eller hvornår skal I?

Anmeld

3. januar 2012

Camulla

Carina1984 skriver:

Hej tøser. Godt nok skal vi først giftes til august men det skader jo ikke at være i god til med planlægningen så derfor er jeg/vi gået i gang

Jeg blir bare pludselig i tvivl om der er nogle ting jeg har glemt at tænke på som jeg/vi skal ha styr på.

Så vil blive rigtig glad hvis I gad skrive alt det I mener der skal med til et bryllup

På forhånd mange tak

Opret dig inde på bryllupsklar.dk - det gjorde jeg og ville ikke have undværet den side! Så mange tips og ideer  

Anmeld

3. januar 2012

>>Carina<<

Camulla skriver:

Opret dig inde på bryllupsklar.dk - det gjorde jeg og ville ikke have undværet den side! Så mange tips og ideer  

tak

Anmeld

3. januar 2012

piap

Carina1984 skriver:

På forhånd mange tak

vi skal giftes til maj og har planlagt i et år  det bedste jeg har gjort er at melde mig ind på bryllupsklar

Anmeld

3. januar 2012

Malene84

Carina1984 skriver:

Det har du godt fortalt engang  Noget siger mig også at det var den dato vi først havde valgt. Vi havde valgt d.4/8 men er blevet lavet om til d.18/8

Har jeg ret? Eller hvornår skal I?

Hehehe det havde jeg glemt... jep... d. 4. august

Anmeld

3. januar 2012

Malene84

Camulla skriver:

HELT ENIG

Anmeld

3. januar 2012

>>Carina<<

Malene84 skriver:

Hehehe det havde jeg glemt... jep... d. 4. august

Har vidst en alt for god hukommelse ;-)

Hvorfor har du været væk fra siden her?

Anmeld

3. januar 2012

Malene84

Carina1984 skriver:

Har vidst en alt for god hukommelse ;-)

Hvorfor har du været væk fra siden her?

jeg blev træt af det! Jeg følte ikke, at jeg var en god bruger da jeg ikke havde tid til at svare folk. Nu er jeg back med ny energi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.