det er da et godt tegn tror jeg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

komodo

havde nogle teste i overskud fra jeg testede positiv for 3 uger siden, så tænkte at jeg for sjov ville tage dem og se hvor hurtigt stregerne kom frem, sidste gang kom de inden for et minut og var ca. lige tydelige, men denne gang kom de inden for 10 sekunder og nu er teststregen tydeligere end kontrolstregen, det må da være et godt tegn, har ikke rigtig nogle symptomer, ikke engang kvalme og opkastninger, er 6+5 idag og de ser sådan her ud :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

B&J

jaaa de skriger GRAVID

stort tillykke

Anmeld

3. januar 2012

komodo

B&J skriver:

jaaa de skriger GRAVID

stort tillykke

tak , vidste det jo egentlig godt, men havde dem alligevel liggende til ingen verdens nytte, synes bare det er underligt at teststregen er tydeligere end kontrolstregen, troede jeg ikke var muligt, men nu har jeg selvfølgelig heller aldrig testet så sent før, men treoede kun den kunne blive ligeså tydelig som kontrolstregen og ikke tydeligere, og så nå jeg ingen symptomer har overhovedet 

Anmeld

3. januar 2012

B&J

komodo skriver:

tak , vidste det jo egentlig godt, men havde dem alligevel liggende til ingen verdens nytte, synes bare det er underligt at teststregen er tydeligere end kontrolstregen, troede jeg ikke var muligt, men nu har jeg selvfølgelig heller aldrig testet så sent før, men treoede kun den kunne blive ligeså tydelig som kontrolstregen og ikke tydeligere, og så nå jeg ingen symptomer har overhovedet 

jaaa det er noget underligt noget jeg havde ondt i mine bryster i 2uger men troede lidt det var fordi jeg skulle have det røde men da det ikke kom købte jeg en test og den skreg lige så meget som dine selv om jeg kun var 3uger henne der ellers havde jeg slet ingen tegn på jeg var gravid overhovede super dejligt har så ondt af de folk der vågner med kvalme eller får det i løbet af dagen det må være super hårdt

men det er sååå fedt at se de streger man bliver over glad og lykkelig at der venter en lille spir til en....

Anmeld

3. januar 2012

komodo

B&J skriver:

jaaa det er noget underligt noget jeg havde ondt i mine bryster i 2uger men troede lidt det var fordi jeg skulle have det røde men da det ikke kom købte jeg en test og den skreg lige så meget som dine selv om jeg kun var 3uger henne der ellers havde jeg slet ingen tegn på jeg var gravid overhovede super dejligt har så ondt af de folk der vågner med kvalme eller får det i løbet af dagen det må være super hårdt

men det er sååå fedt at se de streger man bliver over glad og lykkelig at der venter en lille spir til en....

mine så sådan her ud, men der var jeg vist 3+4, de var også meget tydelige af at have testet før tid synes jeg..

Det er rigtig synd for dem der er så syge af det, plejer jeg også at være, men ikke denne gang, ingen symptomer overhovedet, kun lidt humørsvingninger, en det er vitterligt også det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

B&J

komodo skriver:

mine så sådan her ud, men der var jeg vist 3+4, de var også meget tydelige af at have testet før tid synes jeg..

Det er rigtig synd for dem der er så syge af det, plejer jeg også at være, men ikke denne gang, ingen symptomer overhovedet, kun lidt humørsvingninger, en det er vitterligt også det

Jamen de skriger også bare gravid helt vildt...

og dejligt du ikke har noget denne gang og håber da ikke du får det

Anmeld

3. januar 2012

komodo

B&J skriver:

Jamen de skriger også bare gravid helt vildt...

og dejligt du ikke har noget denne gang og håber da ikke du får det

tusind tak, håber heller ikke jeg får nogle gener

Anmeld

3. januar 2012

JH12

TILLYKKE

Ingen tvivl om der gemmer sig en bettetrold inde i maven

Anmeld

3. januar 2012

komodo

Joyce skriver:

TILLYKKE

Ingen tvivl om der gemmer sig en bettetrold inde i maven

nej så langt så godt håber bare det er en lille pige, det er lige hvad jeg mangler oven på 3 knægte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.