Hvilke bleer bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

NinaNymannMadsen

ingen af delene der står på listen.
vi bruger babycare fra superspar. dem har vi ingen problemer med det er gode og passer i størrelsen og indtil videre har de da holdt begge piger tørre hele natten (altså uden de har tisset igennem)
det sker også sjællent at den mindste skider uden for.

vi har brugt pambers,libero og nogen andre mærker kan ikk lige huske.
vi køber som regl de billigste der hvor vi handler den dag vi skal ha bleer. men for det meste er det babycare da vi for det meste handler i superspar.

änglamark bleerne kan også anbefales fra min side, men de er meget dyre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Cordier

Vi startede med et par pakker Libero og Pampers af den simple grund vi havde vundet en masse babyting i Kvickly. Nu han er kommet op i str. 2 er der lige købt en pakke Vibelle, og der er ret så meget at spare pr ble når man ser på prisen- sådan ca 50øre pr stk.

Anmeld

5. januar 2012

Den lykkelige

Vi bruger Vibelle fra Aldi.. startede med Libero.. men synes de her er meget bedre også endda MEGET billigere..

Anmeld

5. januar 2012

Sakris

LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet

Libero er førende fordi de er fremragende til at markedsføre dem selv. De er et kæmpe brand. 

Det er forskelligt hvilken type bleer der passer til ens barn. Vi brugte Libero de første 8 måneder og bruger nu Vibelle, da vi synes Libero var for dyrt. Dog sidder libero bleerne rigtig godt på vores datter, og de bruger dem også i hendes institution. 

Til min lillesøster brugte mine forældre Huggies, da Libero var så dårlige til hende. Så dem prøvede vi også til vores datter, og hun tissede ud af hver eneste af dem. Så det blev den gang et hurtigt skift tilbage til Libero. Da jeg startede i mødregruppe, brugte vi alle 5, forskellige blemærker til vores børn. Det er kun mig der har skiftet mærke siden! Så det er virkelig smag og behag.

Anmeld

5. januar 2012

Røverdatter

Vi har lige fået en gratis pakke Huggies fra en veninde, så dem bruger vi lige nu, men ellers køber jeg Libero eller Vibelle. Synes Vibelle er gode, også pga. prisen

Anmeld

5. januar 2012

modesty

Vi prøvede med både Libero og Landlord fra Rema1000, men Eddie tissede ved siden af i dem begge. Vibelle fra Aldi holder tørt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.