LunaLykke skriver:
Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet 
Libero er førende fordi de er fremragende til at markedsføre dem selv. De er et kæmpe brand.
Det er forskelligt hvilken type bleer der passer til ens barn. Vi brugte Libero de første 8 måneder og bruger nu Vibelle, da vi synes Libero var for dyrt. Dog sidder libero bleerne rigtig godt på vores datter, og de bruger dem også i hendes institution.
Til min lillesøster brugte mine forældre Huggies, da Libero var så dårlige til hende. Så dem prøvede vi også til vores datter, og hun tissede ud af hver eneste af dem. Så det blev den gang et hurtigt skift tilbage til Libero. Da jeg startede i mødregruppe, brugte vi alle 5, forskellige blemærker til vores børn. Det er kun mig der har skiftet mærke siden! Så det er virkelig smag og behag.
Anmeld