Bækkenbundløsning, hvordan kan det mærkes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

LenaJohansen

Ja hvordan kan lægen finde ud af at det præcis er det ? Jeg har sindsygt ondt i min lend, og mine ben føles som om de sover hele tiden.. Kan dårlig nok gå op af trappen her ved mig selv længere, og bor i stuen, med kun få trappetrin op

Hvor er det lægen trykker henne for at ku se at det er det? For jeg har haft en veninde til at trykke, og vi kunne ikke rigtig finde ud af det.  For vil så gerne snart vide om det er det eller ej

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Bryndis

LenaJohansen skriver:

Ja hvordan kan lægen finde ud af at det præcis er det ? Jeg har sindsygt ondt i min lend, og mine ben føles som om de sover hele tiden.. Kan dårlig nok gå op af trappen her ved mig selv længere, og bor i stuen, med kun få trappetrin op

Hvor er det lægen trykker henne for at ku se at det er det? For jeg har haft en veninde til at trykke, og vi kunne ikke rigtig finde ud af det.  For vil så gerne snart vide om det er det eller ej

På forhånd tak

Lægen kan ikke bare trykke og sige at det er bækkenløsning. Han/hun mærker efter om bækkenet måske har udvidet sig meget i forhold til hvor langt du er henne. Det kan være at du 'bare' har nogle grimme bækkensmerter pga overbelastning.
Og har du tjekket om du har fået vand i benene siden de føles som om at de sover?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.