Er der nogle der kender til De her ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

Henni

Vekage.
hinbærbladete???
Jeg er megt nysgerrig om der er nogle der har hørt eller selv prøvet om det egentlig virker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Mca<3

Henni skriver:

Vekage.
hinbærbladete???
Jeg er megt nysgerrig om der er nogle der har hørt eller selv prøvet om det egentlig virker..

Ha har også hørt om hindbær blad the og har overvejet om det var noget der skulle prøves nu ... Ve kage aner jeg ikke hva er men det lyder sgu ikke lækkert he he ... tror jeg hører min jordemoder om hun ikke vil løsne hinderne lidt på onsdag i stedet

Anmeld

4. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er de to ting for, at sætte veerne igang?? Undskyld jeg spørger så dumt

Anmeld

4. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Er de to ting for, at sætte veerne igang?? Undskyld jeg spørger så dumt

Jo Hindbær blad the skulle sætte veer i gang ,,

Anmeld

4. marts 2009

Henni

Nu ve-kage.. Ja det lyder klamt, men det er vist nok en eller anden slags kryder/chokoladekage. Jeg har ikke prøver nogle af tingene, men hvis det virker vil jeg meget gerne.. Jeg kan finde opskriften på kagen hvis der er nogle der turde prøve

Anmeld

5. marts 2009

Mca<3

Henni skriver:

Nu ve-kage.. Ja det lyder klamt, men det er vist nok en eller anden slags kryder/chokoladekage. Jeg har ikke prøver nogle af tingene, men hvis det virker vil jeg meget gerne.. Jeg kan finde opskriften på kagen hvis der er nogle der turde prøve

Hvis den ellers lyder lækker prøver jeg den gerne Efter endnu en nat uden søvn er jeg villig til hva som helst .... Send mig blot opsskriften ,,,

Anmeld

5. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ha har også hørt om hindbær blad the og har overvejet om det var noget der skulle prøves nu ... Ve kage aner jeg ikke hva er men det lyder sgu ikke lækkert he he ... tror jeg hører min jordemoder om hun ikke vil løsne hinderne lidt på onsdag i stedet

åhh det håber jeg hun vil for dig

Anmeld

5. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

åhh det håber jeg hun vil for dig

Det gør jeg også .. Kan slet ikke finde hvile mere , sover ca 4-5 timer i døgnet max Er så træt og ligner lort... Nu må vi se hva hun siger

Anmeld

5. marts 2009

Henni

Ve-kage

4 æg

1 dl sukker
300 g margarine/smør
230 g mel
300 g mørk chokolade
1 spsk. kakao
200 g kokosmel
1 håndfuld rosiner
1.5 dl stærk kaffe (Nescafé er velegnet)
1 spsk. bagepulver

Rør smør og sukker til en lind masse, tilsæt 1 æg ad gangen sammen med en spiseske mel.

Tilsæt resten af melet, hvori kakaoen og bagepulveret er iblandet. Smelt halvdelen af chokoladen i kaffen, rør kokosmel i dejen sammen med den smeltede chokolade/kaffe.

Til sidst røres rosinerne i.

Kagen bages i en rund springform, ca. 1 time ved 180 grader (160 varmluft) . Lad kagen afkøle. Smelt resten af chokoladen og pynt kagen med det. Kan fryses og bruges til gæster på barselsvisit.

Jeg håber den virker for så skal jeg i gang hehe

Anmeld

6. marts 2009

Mca<3

Henni skriver:

Ve-kage

4 æg

1 dl sukker
300 g margarine/smør
230 g mel
300 g mørk chokolade
1 spsk. kakao
200 g kokosmel
1 håndfuld rosiner
1.5 dl stærk kaffe (Nescafé er velegnet)
1 spsk. bagepulver

Rør smør og sukker til en lind masse, tilsæt 1 æg ad gangen sammen med en spiseske mel.

Tilsæt resten af melet, hvori kakaoen og bagepulveret er iblandet. Smelt halvdelen af chokoladen i kaffen, rør kokosmel i dejen sammen med den smeltede chokolade/kaffe.

Til sidst røres rosinerne i.

Kagen bages i en rund springform, ca. 1 time ved 180 grader (160 varmluft) . Lad kagen afkøle. Smelt resten af chokoladen og pynt kagen med det. Kan fryses og bruges til gæster på barselsvisit.

Jeg håber den virker for så skal jeg i gang hehe

Jamen den lyder da lækker , kan være jeg prøver i weekenden ,,, Er bare nød til at springe rosinerne over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.