Nf scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

LSM

bulderfiz skriver:

Det er kun fordi jeg er 19 år og derfor ung mor

Oki
skal man til vækstscanning hvis man er ung mor?
hvis ja hva er grunden så til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

LouiseRH

LSM skriver:

Oki
skal man til vækstscanning hvis man er ung mor?
hvis ja hva er grunden så til det?

Tror bare det er for at de kan holde lidt øje med det hele

Anmeld

3. januar 2012

JH12

Jeg tror jeg var i uge 10-11 da jeg fik min indkaldelse.. og jeg var 12+6 da jeg havde min NF tid.. Men det var fantastisk, du har virkelig noget at glæde dig til..  

Anmeld

3. januar 2012

LSM

Joyce skriver:

Jeg tror jeg var i uge 10-11 da jeg fik min indkaldelse.. og jeg var 12+6 da jeg havde min NF tid.. Men det var fantastisk, du har virkelig noget at glæde dig til..  

Ja glæder mig også bare rigtig meget
så det bliver dejligt at få tiden så man ved hvornår det
er man skal glæde sig til

Anmeld

3. januar 2012

JH12

LSM skriver:

Ja glæder mig også bare rigtig meget
så det bliver dejligt at få tiden så man ved hvornår det
er man skal glæde sig til

Hvis det er lige som min indkaldelse, så står der både tid til NF og MD scanning..  Også er der 2 fantastiske scanninger at se frem til..

Anmeld

3. januar 2012

LSM

Joyce skriver:

Hvis det er lige som min indkaldelse, så står der både tid til NF og MD scanning..  Også er der 2 fantastiske scanninger at se frem til..

Uha dejligt

Hvilket sygehus er du tilknyttet?

Anmeld

3. januar 2012

JH12

LSM skriver:

Uha dejligt

Hvilket sygehus er du tilknyttet?

Desværre Randers

Jeg havde ønsket at komme til Skejby da jeg er født og opvokset i Århus, og min familie bor der stadigvæk..

Jeg fik da også afvide at i DK havde man frit syghus- valg ............. (lang pause) ......... meeen det glæder ikke når man er gravid. Så jeg havde intet valg, så det blev til Randers..

Anmeld

3. januar 2012

LSM

Joyce skriver:

Desværre Randers

Jeg havde ønsket at komme til Skejby da jeg er født og opvokset i Århus, og min familie bor der stadigvæk..

Jeg fik da også afvide at i DK havde man frit syghus- valg ............. (lang pause) ......... meeen det glæder ikke når man er gravid. Så jeg havde intet valg, så det blev til Randers..

Underligt, jeg er netop flyttet til skanderborg, så hører egentlig til horsens sygehus
var flyttet hertil inden jeg skulle til 1. lægebesøg så det er ikke fordi jeg boede i århus i starten.
Jeg kunne vælge at jeg ville på skejby så forstår ikke rigtig hvorfor du ikke kunne det?
Jeg har nemlig også altid boet i århus

Min nye læge sagde så at hun troede det snart ville blive lavet om, da rigtig mange ønsker skejby , men at de til sidst ikke kan klarer det.

Anmeld

3. januar 2012

JH12

LSM skriver:

Underligt, jeg er netop flyttet til skanderborg, så hører egentlig til horsens sygehus
var flyttet hertil inden jeg skulle til 1. lægebesøg så det er ikke fordi jeg boede i århus i starten.
Jeg kunne vælge at jeg ville på skejby så forstår ikke rigtig hvorfor du ikke kunne det?
Jeg har nemlig også altid boet i århus

Min nye læge sagde så at hun troede det snart ville blive lavet om, da rigtig mange ønsker skejby , men at de til sidst ikke kan klarer det.

Jeg krydser fingre for de ikke flytter dig.. Men når du er blevet "meldt" ind i systemet tror jeg du får lov at blive..

Jeg bor i Grenaa nu, og dertil hører åbenbart kun Randers sygehus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.